16. 10. 2011

...

A tak som sa rozhodla, že tentokrát už naozaj nenapíšem také..nepozitívne články, alebo tie suché články čo zvyčajne...Je to preto, že počas týždňa nemám ani čas a ani náladu písať veľmi, slnko vystriedala tma, za ktorej aj vstávam aj chodím domov, zima sa mi každé ráno, keď idem nakrmiť Georga a Freda doslova vrýva pod kožu...

Momentálne si tu sedím s maximálne studenými rukami, a jediné na čo myslím, je deka, veľký pletený sveter a šálka horúcej čokolády. No dobre, ešte aj ako naprogramujem ten hlúpy program a zčasti aj na to, ako veľmi sa mi nechce písať protokoly z fyziky...:D Tento týždeň som mala veľmi..zvláštny..Opäť o sebe pochybujem. Možno navonok vyzerám ako sebavedomý človek, vo vnútri o sebe pochybujem viac než dosť. Dní, kedy sa páčim sama sebe je dokopy za rok možno 5-6.. Nejako mi to nevychádza s tým pozitívnym článkom..

Programko mi moc nejde. Je to pre mňa tak trochu španielska dedina, ale stále dúfam, že sa do toho časom dostanem. Nabudúci týždeň ma čaká prvá písomka...

Cvičím. Každý deň minimálne 200 preskokov na švihadle a 5-6 sérii po 20 s 1,5 kg činkou na ruky. Plus začala som chodiť na volejbal, mám to dvakrát do týždňa, kvôli čomu som neskákala posledné dva dni, lebo mám pravdebodobne natiahnuté šlachy v kolene..a snažím sa jesť pravidelne každé 2-3 hodiny. Možno kvôli tomuto som pribrala zo dve kilá, konečne :) alebo možno len kvôli tomu, že mám pred krámami :D

Inak sa veľmi teším na november. Prvý víkend prídu moji najmilší a največnejší kamaráti z Bratislavy, rodičia -moji aj ich- odídu na koštovku vín a my pojdeme na bowling a do McDonaldu, ako páni- samozrejme v autách našich rodičov :D :). A dva týždne potom má brat stužkovú. Nechce sa mi veriť, že o rok z neho bude vysokoškolák. SNáď sa dostane do BA a ja neostanem hornému poschodiu napospas. No a keďže rodičia i brat budú preč, ja nenávidím byť sama v tme, tak sem príde moja najlepšia kamarátka Linda aka Lindorosetta. Plánujeme fotenie...Teším sa :)

a už máme zajednanú dovolenku práve s mojimi BA kamarátmi v Taliansku február 2012 :).

Inak plánujem zverejniť kolekciu mojich topánok (neveľkú ale moju :)) a tiež divné fakty o mne edicia no.2. :)


Moje deťúrence Fredík a Georgík :)

36 tuším? :) yea..

Moja najsuper priateľka Lindorosetta :)


Fotené cca pred rokom :)

11 komentárov:

  1. viem ze je to odveci ale ta fotka sa ti uzasne vydarila!
    http://cookieswardrobe.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. páni to je laků, jsem zvědavá na tvé botičky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. milujem tvoje mačičky. a na dovolenku idem s vami. :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. moc hezké fotky :)
    ty jo, takovou zásobu laků nemám :D, vždy mi nějaký do půl roku vyschne :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. hrozne pekna fotka a ja na rozdiel od teba chcem schudnut :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. to bohužel nevím kolik ta báze stála, už si to nepamatuji :/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. děkuju děkuju děkuju ! ♥ si užasná, ale jediný kdo tu má super postavu jsi ty :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásne fotografie! ♥.

    http://theworldbykejmy.blogspot.com/.
    Kejmy ♥.

    OdpovedaťOdstrániť