9. 10. 2011

Faber suae quisque fortūnae.

Listening to: Lil Rain- Adore you

Citát znamená v preklade : Každý si je strojcom svojho štastia. Učila som sa latinu 2 roky ale toto by som nikdy nepreložila :D. No v podstate tento citát viac menej odzrkadluje moje nálady a myšlienky. Snažím sa makať, no i tak mnou pohŕda veľa ľudí, práve kvôli tomu?..neviem..Myslím si, že hej. Samozrejme. Známky nie sú všetko. Dobré poznamenanie pre tých, ktorým na známkach nikdy nezáležalo. A práve toto "nie všetko" vám tak veľmi zmení budúcnosť, neskôr prácu, plat, sny. Som zvedavá, koľko z týchto lajdáckych ľudí bude potom hrdinami, keď namiesto žúrovania každý piatok sobotu a následne ožratými poviedkami a historkami si budú vyplnať dni svojho života ťažkými šichtami a nadávaním si, prečo sa vtedy nesnažili. Moji rodičia makali, a vidím to. A to ma ženie ďalej a snažím sa, čo to najviac dá. Lebo áno, známky sú nič, ale môžu znamenať všetko. Nabudúci rok končím a preto dobré vysvedčenie môže byť pre mňa zárukou splnenia časti mojho sna...ale o tom potom..

K outfitu: Zobrala som to tak elegantno-športovo a pohodlne. Nebudeme si klamať, nemám štýl bohvieaký (skoro žiadny), ale toto je to, v čom sa cítim fajn. Prosím ignorujte moje chudé nohy, za ktoré sa hanbím. A fyi: jem viac, ako bežný človek, len vďaka rýchlemu metabolizmu sa to neodzrkadluje na mojom výzore, či váhe. Podľa BMI som hlboko pod hranicou normálnej váhy :D Ale! Vyrástla som o 3 cm! :) Moja výška: 160 cm!! Wehaaay! :)

T-shirt: C&A
Skirt: Gate
Cardigan: F&F
Sneakers: Vans (Pogo Boardhouse)
Earrings: Gift from Germany  (My BF gave them to me)





3 komentáre:

  1. super sukňa a s tú latinčinu ti závidím :) ... s líčkami od Catrice som spokojná, musím sa priznať, že až veľmi, keďže som to ozaj nečakala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pěkné naušničky : ) skate tenisky bych vyměnila za kecky či balerinky : )

    OdpovedaťOdstrániť