1. 10. 2011

Priznanie?

Musím sa priznať. Takto verejne. Som shopoholic. Neskutočný. :D Ale tento mesiac som si troška dopriala, pretože som mala meniny, tak som si kúpila pár vecí. (Kopec z nich bolo dosť náhodných, v zľave alebo tak.:)

Takže poďme na to.
 Kúpila som si nové šaty (F&F 5,70€- áno dobre čítate,,za ŠATY..!!), nové tričko(F&F 2,20€- wtf?), Nový ruž vo farbe Tangerine (Avon, cena okolo 3,50€), kondicionér moj milovaný pre stredné až dlhé vlasy (Avon, cena..fuha, okolo 3€? neviem), najlepšie voňajuce telové mlieko, ktoré chcem zakaždým zjesť v Juicy watermelon (Avon, cca 3€), brozner na tvár (Essence, 3,50€), gelová linka v 01 midnight in Paris- proste čierna(Essence, 3,50€- skvelá btw!), štetec na gélovú linku (Essence 1,70€), tekutá linka Black Mania vo farbe Black (Essence, 1,50€? tuším.), oragnický rúž- aj tak vonia/smrdí vo farbe 05 Mocha (Alverde, 1,85€), pierkové náušnice (Dora, 2€) a štetec guľatý- Blending brush- neviem ako to mám preložiť do slovenčiny :D (Oriflame, 2,50€)

Fu, snáď by to bolo všetko a teraz fotky :D
Fotka z ďalšieho Outfitu! :) Coming soon.









Troška rozmazanô.:/

2 komentáre: