28. 10. 2011

Viva la tiempo libre!

Listening to:Awolnation-Sail


Je to tuuu! Konečne mám čas :) , ktorý je viac menej vyplnený zajednávaním sály na stužkovú, fotením a zajtra tenisčekom mojim milovaným...


Čo sa týka školy, uplne mi ide karta sama nechápem ako..:)) Väčšínu mám na čisté 1 a tú menšiu dáko dám ešte :))

Nechce sa mi písať nemám čo veľmi..Musím prečítať Statky Zmätky (Téma na slohovú pracu: Vykreslenie dedinskeho cloveka v dramatickej tvorbe Jozefa Gregora Tajovskeho..-tak to už áno iný hardcore :D)

Nabudúcu sobotku bude ruka hore :) Rodičia ako som už spomínala idú preč, my na bowling a do MC a domov a príde aj moj milovaný krsný braček, ktorý si našiel čas :)

Všetko šlape ako má, som šťastná :) Dúfam, že sa nič nepokaká :)) v nedeľu sa idem pomodliť k rodine, ktorá večne odpočíva a stráži ma tam hore, tak isto zapálim sviečku doma aj Paľkovi Demitrovi..Stále to je citlivé, stále tomu neverím..a stále sa mi chce plakať ale..nebudem kaziť moju pozitívnu náladu..

Aspoň sa pekne oblečiem v nedeľu :)

a čo vy?

S mojou ženskou  na svadbe kamarátovej
cez leto :)

Myslím, že tu už bola ale...Paľkovi!!!

Z dávnejších čias :) Farba moja :))

6 komentárov:

  1. no já budu celý víkend se učit a pracovat na časopisu:D
    http://www.facebook.com/pages/ANNETTE-magazine/282186678480273

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to oko je úžasné;) ..mě se moc nedaří, ale doufám že v budoucnu bude!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. doufám, že máš pravdu;) ..ano má, úplně božské! závidím jí je:D:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ake ste kocky! krasne fotky!
    cookieswardrobe.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Fanynka BBT a HIMYM?? Holka ty jsi můj člověk! ♥:D Krásné fotky, jste kočky ;) Sleduji tě.

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ta fotka oka je famózní :))

    http://bombaboom.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť