15. 1. 2012

Comfort.

Aloha priatelia! Som tu, nie v plnej vitalite, ale predsa. Moj počítač sa tvári, že funguje normálne :) Nafotila som pár fotiek outfitu ešte z Vianoc a krátko po Novom roku, len som nemala čas dať to sem :) takže..
Fu..Dúfam, že sa vám to bude páčiť aj keď takto hromadne. Dajme tomu nazov: Outfit vianočných prázdnin :D
Prvé obrátzky sú z chladných dní, kedy som volila komfort. Poslednú dobu milujem teplé froté ponožky aj na bežné nosenie...Ďakujem maminke za rolák :)

that's all
xoxo MichaelaGap
Náušnice:Swarovski
Rifle:V.I.P Paris
Rolák:F&F
Ponožky Froté: Lidl
Košeľa zo Silvestra:F&F
Lyžiarska bunda: Exisport
Helma: Uvex (Metro tuším)
Okuliare: Bollé- Exisport
Lyžiarske nohavice:Exisport
Rukavice: O'neill-Aramburu
Fialové tričko: F&F
Čižmy: New Yorker (maximálne neodporúčam kupovať tam obuv, moje majú krásnu dieru a to som ich nemala ani pol roka!)
Šaty z Vianoc: F&F
Prívesok: Swarovski














2 komentáre: