30. 3. 2012

Scifi Chuck Taylor

Listening to: Outro by M83

Zdravím Vás priatelia! Prichádzam na to, že mám vážny problém. Milujem nakupovanie topánok a ako keby nestačilo, že som minulý týždeň obohatila svoju zbierku o dvoje sandále, musela som si kúpiť i nové modré balerínky :). Našla som aj staré bodkované (červená a biela farba) balerínky, ktoré ma vždy odierali a prišla som na to, že po odstránení gélových prúžkov vzadu na päte ma až tak veľmi netlačia. Dnes som hrala volejbal za školu, ledva držím ruky, ako ma strašne bolia. Skoro som si zlomila nos, ale však...nevadí. a strašne mi puká v kolene a neviem z čoho :(

Zajtra varím obed: brokolicový krém, kuracie prsia s rajčinami a mozzarelou a panna cotta s jahodami. Ak by som sa už nikdy neozvala....vieme prečo :D

K outfitu: Vyhrabala som zo skrine svoje postaršie a predsa nové All Star-ky, Chuck Taylor Scifi Collection. Jou Jou. :) Milujem nosiť ich len preto, že už sami o sebe sú topánky a doplnok zároveň :) Peace out!

That's it. That's all.!
xoxo MichaelaGap








Shirt:Peacocks- Cardigan: Gate- Jeans: VIP Paris- Shoes: All Star Converse Chuck Taylor (ebay.com)-             
-Blue Flats: Peacocks.

8 komentárov:

  1. krásne balerínky, škoda,že ja ich kvôli svojím nohám nemôžem nosiť :D, ale tenisky sú úžasné

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta modrá je škvelé...a hezke conversky:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hezké fotky máš báječné botky !:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Škoda těch malinkých obrázečkům !
    Zvěč je si nádherná ! ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Hej máš hodně moc libový botky

    Jsem tvůj follower, budu ráda, když ty budeš i můj..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. skvělé conversky :)
    zkus dávat velké fotky, bylo by to lepší, než na rozkliknutí :)

    OdpovedaťOdstrániť