1. 5. 2013

Jarno-letny haul + bloopers!

Listening to: A.M.O ft. radio expres- Za náš tím (SLOVENSKOOO !!)

Ako som sľubovala, natočila som nakoniec haul..taký mix..:) Nebudem o tom veľa kecať, proste len enjoy :)

Aké video by ste chceli vidieť najbližšie? Haul, tutorial, makeup kolecia, laková kolekcia, topánková kolekcia, kabelková kolekcia, room tour, tagy alebo niečo uplne iné? :) Píšte do komentárov :)


a nesmú chýbať ani bloopers!

xoxo MichaelaGaz

4 komentáre:

  1. No mas stastie, esteze si sa opravila,co sa toho Fandf laku tyka! -.- :D Inak, uplne super vsetko,ty T-mobile girl(naj su tenisky a leginy,podla mna). No a akoze fakt "dikyy"(povedala moja penazenka),teraz potrebujem ten Jelly Tint! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. topánková kolekcia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. máš milý hlas, zlatá si a mne blbne youtube.:((
    p.s. na mojom blogu je giveaway, ak budeš mať chuť, zapoj sa tu: http://hausofcaramia.blogspot.sk/2013/05/moja-dzahodova-giveaway.html :))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Super haul a záchrana kočičky pobavila:)

    OdpovedaťOdstrániť