5. 4. 2014

Spring/summer inspiration

Leto sa blíži a neviem ako vy, ale ja veľmi rada pozerám obrázky na tumblr a facebooku, ktoré mi dodávajú motívaciu a inšpiráciu :) Tak here we go












































3 komentáre:

  1. Ahoj, nevieš mi poradiť nejakú dobrú očnú linku, je jedno v akej forme, len aby som ju nemala vsade - aj tam, kde som si ju nedala :D Ja používam od Maybelline taku tú gelovu v kelimocku, drží síce fakt 24 hodín aj viac, no strašne sa mi rozmazava po vieckach... Dik. :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ja tiež hľadám nejakú statnú, mne veľmi dobre držala od Essence ale tú prestali vyrábať...Odporúčila by som asi od Avonu, ktorá je síce vo forme ceruzky, ale dá sa ľahko aplikovať na štetec..a dlhšie už zvažujem kúpu čierneho colortattoo od Maybelline namiesto linky, pretože tie držia fakt skvelo..

      Odstrániť
  2. Super inspirace :-)
    nechceš se sledovat navzájem? .-)

    OdpovedaťOdstrániť