22. 5. 2014

Instadiary #2

Ahojte! Dnes som si pre Vás pripravila pohľad do mojho života, niečo to z mojho instagramu a teda moje instagramy spamy ako by Rytmus povedal. (Ak ma nesleduješ tak šupito presto klikni SEM).
Enjoy!! :)

xoxo MichaelaGaz

To tak, keď čakám dlho na muža a nudím sa :D


Cosmopolitan ešte na moje narodeniny vo februári



Občas som slepá :D

Fandím vždy a všade :)

To je tak, keď 24 hodín je mi málo, treba využiť všetko, čo sa dá.
 

Taká okuliarnatá znova..:) 
 
Moja radosť a smrť v jednom :D

Večerné chviľky narcisové tesne predtým, ako sa odmaľujem :D

Karamelové Latte u Štúra je moja slabosť!

IT humor :D

Tie chviľky, kedy dojdem po 12 hodinách konečne domov...

Ráno pred tým, ako opustím dom..treba všetko zdokumentovať! :D

občas, aby mi z tej školy nepreplo načisto, musím si isť vyvetrať hlavu. Kamošky + šoférovanie= to správne odreagovanie! :) (Chýbaš Zuz <3) 

Týmto mottom žijem, preto si kupujem tak často..well...všetko :D

Moj ňuňu traktor :D

Týmto veľmi výrazne trpím :D /viď moje hauly :D/

Ešte zo šibačky :)

Najlepši, najkrajší, najužasnejší a moj :)

Zvyčajne sa veľa fotím v aute, hlavne keď robím rodinného taxikára a v aute sa nudím počas toho, ako na niekoho čakám :D Túto som čakala na moju mamču :D

Taká random s veľkým čelom :D

Tu som čakala prezmenu na ocina :D

Pravda pravdúca :)

Tu som čakala, kým sa mi uvoľní cesta..no neodfoť sa! :D

5 komentárov: