4. 6. 2014

Neónovo žlto-olivové ličenie

Ahojte, dnes som si pre vás pripravila opäť raz dlhý tutoriál :D Musím to nejako skrátiť toto moje kecanie...

Anyways, ide o naoko obyčajné olivovo-zelené ličenie, ktoré som doplnila žiarivou až neónovou spodnou linkou..Jemne oživené, na leto ako stvorené a pritom vôbec nie nenositeľné.

Produkty rovnako ako aj linky k jednotlivým spomenutým videám nájdete pod videom :) Nezabudnite si to prepnúť do HD pre lepšiu kvalitu! :)

Dajte mi rozhodne vedieť, čo si myslíte, prípadne čo by ste chceli vidieť nabudúce!

Po sledovaní itsjudyslife rozmýšľam i nad tým, že spravím tak "vlog" z môjho života, tak mi dajte vedieť, či by ste mali o také záujem :)
Enjoy :)

xoxo MichaelaGaz




Vo videu som použila:
  • Maybelline Colour Tattoo- 40 Permanent Taupe (nájdete v tomto HAULE)
  • Essence kajalová ceruzka- White
  • Catrice paletka - 080 Yellow Submagreen (nájdete v tomto HAULE)
  • Brische paletka- no.1 (nájdete v tomto HAULE)
  • Essence očná linka- (nájdete v tomto HAULE)
  • Maybelline Falsies špirála
  • Rimmel Stay Matte- 100 Ivory (nájdete v tomto HAULE)
  • Alverde korektor - 10 Natural Savanna
  • Alpa detský zásyp
  • Avon Colortrend púder- Translucent Tan
  • Dermacol rúž- Sweet baby
  • Essence lesk na pery- 19 Nude candy (nájdete TU)


7 komentárov:

  1. Parádne líčenie a super video :)
    Veľmi sa mi páči ako prirodzene vystupuješ a si mi sympatická, tak sa moc teším na ďalšie videá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. krasne letne!

    Inak pozyvam na statnicovu giveaway tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/statnicova-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ježiš tak to je super! výborně se to k tobě hodí :)!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tohle bude super na léto! Moc pěkné :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ty máš tak nádherné oči že sa na ne nemôžem vynadívat :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovedaťOdstrániť