20. 4. 2011

Lipstick-maniak! :)

Hey! So..You know, I am big sucker for lipsticks.. So. I am going to show you my little collection :)

Today Part number 1! :)

Asi viete, že som strašný maniak na rúže. Vždy keď mám peniaze, rúže sú to, do čoho investujem.:) Čiže, vám ukážem moju minikolekciu. :) Dnes časť 1! :)


 
By Dermacol. Peach-pink colour. Adore it! :)


By ParisMemories. Rich-darkish pink! :)

These by Miss SPorty are smelling awesome like fruit! :)
Perfect for spring. Hot pink colour.

My favorite :) Dark-redish-nude :) by Dolcezza

Soft- nude- pink by Missporty.

The older collection by Miss Sporty. Dark nude :)

Almost my skin colour. Perfect nude! :) by Avon

Gold shimmery colour! By Avon

Every girl should have a red lipstick! :)
Rich red with cold undertones to it :)
Older collection by Miss Sporty

Older collection by Miss Sporty. Peach-Gold colour!
Perfect for spring &summer! :)
Some of these look like the same or similar, but believe me there are NOT. They were picked really carefully, trust me ;))

Niektoré vyzerajú rovnako alebo veľmi podobne, ale verte mi, že nie sú. Starostlivo som ich vybrala :)

Next part soooon! :))
ďalšia časť čoskoro!

TAKE CARE! :)

©MichaelaGap

3 komentáre: