19. 4. 2011

One more in slovak language!

Tak som si dovolila napísať si článok v slovenčine pre zmenu :). Nie je nič lepšie, ako sedeť deň pred prázdinami s theraflu v ruke, kapesníkmi v druhej ruke a vidieť celý svet dvojmo. Dnes bol veľmi zlý deň. V škole sa síce nič nedialo, no mala som pocit, že svet sa stále krúti, nedokázala som kráčať rovno, búrala som do stien a myslela som, že mi exploduje hlava...

S nadšením som si ľahla do postele doma, a neviem ako, ale zaspala som do 20:00...cítila som sa lepšie, no stále mizerne...Preto si prázdniny predĺžim o jeden deň. Rozmýšľam, že spravím opäť dáke video, začalo ma to celkom baviť.

Aké máte plány cez prázdniny?..Ja idem na chatu, bude sa hrať volejbal, bicyklovať robiť fotky a bude super..:) Bude mi chýbať moj Maco, už teraz sa na neho tešííím :)

Idem, lebo hlava ma neposlúcha. Dobrú noc všetkým! :)

©MichaelaGap 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára