19. 6. 2011

About MichaelaGap.

For today just in my language, sorry :)

MichaelaGap..Blog tohto dievčaťa..Ale kto vlastne je MichaelaGap? Aká som?..poďme pekne od začiatku...

Volám sa Michaela a pochádzam zo Slovenska, z mesta, o ktorom bližšie hovoriť nebudem :) Zbieram rúže a plagáty hokejistov. Ale to je dnes. Vyrastala som medzi 4 chalanmi (mojím bratom + traja susedia), preto medzi moje hobby nepatrila ani móda ani šminky ani nič podobné. Bolo mi to srdečne jedno. Hrávala som futbal, hokej (vonku na ihrisku), čo bolo treba. Moje kolená a v podstate celé telo je obsypané jazvami a škrabancami i dodnes. Nenávidela som šaty, sukne a jediné čo som mala zo šminiek bol jeden malinový lesk na pery. Nikdy som nebola dievčenská, preto dodnes milujem tenisky :). V mojich 6-tich rokoch som začala hrávať tenis a plávať. Kvôli škole som musela obidva športy skončiť (8-ročné gymnázium). Spievala som 5 rokov vo folklórnom subore. Neskôr som začala robiť bboying, ktorý som hlavne kvôli kolenám musela skončiť. Kolená..Moj večný problém. Opúchajú, bolia, že sa aj v noci na to budím...a nič mi nezistili. K mojim kolenným problémom sa asi pred dvomi mesiacmi pridali aj problémy so srdcom, (bože, začína sa to podobať na zdravotnú kartu :D), ale už  je všetko v poriadku :). K zbieraniu make upu a celkovo k používaniu viac vecí ako len linky a špirály som sa dostala asi minulý rok. Odvtedy mám 30 rúžov, čo je moje silná uchylka Som samouk na hranie gitary a piano :). Keď som mala 12 presťahovali sme sa na dedinu (postavili sme dom). Nemala som to tu rada, ale teraz by som to za nič na svete nevymenila. Máme bazén, veľkú izbu..Je mi super :)

Mám silnú úchylku na hokej (ale naozaj, veľmi veľmi silnú), a na Mariána Gáboríka obzvlášť. Ale o tom som už raz písala myslím :) Chcela by som isť na zápas New York Rangers :)
Mojím veľkým snom je študovať na Slovenskej Technickej univerzite, Fakulta elektrotechniky a informatiky v Bratislave (študovali tam moji rodičia :) ) .Milujem svoju rodinu, a mojho brata obzvlášť (aj keď sa ideme niekedy zabiť :D). Milujem americké seriály (How I met your mother, Big bang theory, 90210,...) V podstate som uplne obyčajné dievča, ktoré počíta dni do MS a do leta :). Milujem fotenie a upravovanie fotiek, som vodná vydra a nenávidím nečinne ležať. Mám rada aj baseball (do ktorého som sa dostala náhodou vďaka mojmu chlapcovi). Mám super frajera, s ktorým som skoro 2 roky :)

Prečo MichaelaGap?
Michaela je moje krstné meno, Ga je z mojho priezviska a P je zo stredu priezviska mojho priateľa :)

Tak v skratke...:)


7 komentárov:

  1. Je milé dozvedieť sa o tebe trochu viac :) A tá fotka je hrozne pekná, si na nej strašne zlatá :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja sa tiež postupne sama učím hrať na gitare, zatiaľ viem naozaj iba základy :D Tú fotku zbožňujem! Skvelý nápad s tým medvedíkom..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. hi, very nice picture!! would be happy if you check out my blog too?
    xx

    OdpovedaťOdstrániť