16. 6. 2011

Trifting & hauling! :)

Hellooo!! I've been shopping a lot recently. :) I've bought new skirt, shirt, 2x cardigans ( I think I told you about this before, but I've never showed you a pictures :) ) some new lipstick (30 lipsticks in my box!), lipgloss and primer for the eyeshadows (Most of these things from DM market :) ) and I was browsing in trift store and I found that beautiful purse today!!! OMG. I am totallyyyyyy in love! It costs originaly 14€ but I got 20% off and it was 11,2€!! I can't wait to wear it! :))

Zdravím! Poslednú dobu som ako liek na moju vystresovanú dušu použila nakupovanie. Kupila som si nové tričko, suknu, dva svetríky (o tomto som vravela už predtým, ale nikdy som vám neukázala fotky :)) nový ruž (už ich mám 30 a 31 je na cesteee!), lesk na pery a podkladovú bázu...ako sa to volá po slovensky? :D pod očné tiene :) (väčšina z DMky :)) alee! Dnes som bola v sekáči aj so svojou kamarátkou a narazila som tam na uplne prenááádhernúúúúú kabelku. Uplne som sa zamilovala! Pôvodne stála 14€ ale so zľavou 20% som to dostala za 11,2€ čo je uplne super :) Nie je poškodená vôbec a hlavne je uplne krásna! Nemožem sa dočkať kedy ju vezmem von! :))





Vyzerá to ako modrá, ale je to fialová!
Toto trocha vyzerá ako šaty :) Tričko bez ramienok v skutočnosti :)

Lipgloss/ lesk na pery: "03 Nude kiss" by Essence
Lipstick/Rúž: "229 Sunset" by CCUK
Primer/podkladová báza pod očné tiene: by Alverde




6 komentárov:

  1. Kráásna je najmä kabelka. No na sekáč trochu drahá nie?? Ale je fakt skvelá. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. líbí se mi ten růžový světřík, tu barvičku úplně zbožnuju :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tá kabelka je dokonalá! Super úlovok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. nechcem sa po kazdom opicit ale ta kabelka je dokonala!:)

    OdpovedaťOdstrániť