5. 6. 2011

In rush.

Hey Guys! I am so sorry, but I can't write more these days. School is ending and I need to get better at some subjects, so I am studying all days long :/ But trust me, after this week I'll totally write more, make more photos and go shopping more (yea..:D). We are planning (with my friend Dominika) to go to vintage shop! :) Btw, my count of followers is raising, thanks a lot girls! :))

Ahojte! prepáčte, že tu nič nepíšem, ale škola je v plnom prúde a ja si musím opraviť veľa známok, takže študujem celý víkend som ani pätu z domu nevystrčila :/ a uprimne, už sa to začína prejavovať na mojom psychickom stave :D Ale verte, že po tomto náročnom týždni budem opäť fotiť, prispievať a nakupovať (s kamarátkou Dominikou sa chceme ísť pozrieť do sekáča :)) :D..:) V pondelok mi príde vodeodolné puzdro pre foťák, tak sa tešíííííím :))) Mimochodom čislo mojích následníkov stúpa! Ďakujem mocne moc! :)

xoxo



9 komentárov:

  1. nevadí, že nepíšeš často, škola je teraz prvoradá :) ...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. také toho mám celkem dost do školy..jinak povedený copánek...právě jsem dala na blog fotku, jak vypadá když jsi ho upletu já.. o hodně horší!:D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ďakujem za komentár. Tak tak, po anglicky, inak sa tu človek nemá šancu nejak .. presadiť :D Fajn blog, takže som sa rozhodla followovať. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. krásný copánek.jak to vidím, tak asi opravujem a šrotíme se všichni : ))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. I also have much learning. It is terrible ://

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Fofry teď máme skoro všichni ... až na maturanty, kteří už mají vše za sebou ... jak já jim závidím :D.
    Překvapilo mě, že sis dala můj blog do sledování, ale taky potěšilo =)).

    OdpovedaťOdstrániť
  7. děkuji :)) taky se mi strašně líbí kombinacemodré a červené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. budes mat pekne podvodne fotky zavist

    OdpovedaťOdstrániť