10. 6. 2011

Leopard gold.

Hey! Here I come with new outfit of the day (finally). I've been in a rush lately, but I have had some free time to shop a little bit :) I bought new high wasted skirt and shirt without sleeves (they are in a washing machine right now, so I can't show you.) And today I've bought new blush, two lipsticks, and two nailpolishes :) and they've met with my friend Zuzka. She leaves Slovakia 7.7. and she goes to New Zeland for a year. :/ I'll miss her. But anyway. Here I attach  some pictures of outfit of the day. I chose the earth tones, mostly brown and the leopard print with golden earrings and as a shoes my favourite flats :)) + some under water photos! :)

Cardigan/Svetrík: Gate
T-shirt/Tričko- Local shop/ Nejaký obchod u nás 
Jeans/Rifle: V.I.P Paris
Earrings: Gate
Flats: Peacocks

Zdravím! :) Konečne pridávam nový článok, tentokrát outfit dňa :) Mala som naponáhlo tento týždeň ale našla som si pár minút voľného času a bola som nakupovať. Mám novú sukňu a tričko ale momentálne sú v práčke, tak vám to nemôžem ukázať. Našla som uuuuplne uuuužasne topánky za asi 12€ a nemali moje čislo :'( ach, tak veľmi som ich chcela. Dnes som skočila do DM a kupila som si dva rúže, dva laky a jedny krásne broskyňové líčka :)) a potom som sa stretla so svojou dlhoročnou kamarátkou Zuzkou, ktorá mi 7.7. odchádza na rok preč, na Nový Zéland. Bude mi chýbať. Ale každopádne, pridávam nejaké fotky z dnešného outfitu. Ľadila som to do zemitých tónov, prevažne hnedej farby a kombinovala s leopardím tričkom, a zlatými (nepravými samozrejme) naušnicami a na nohy moje obľubené baleríny :)) + nejaké fotky spod vody :)





Excuse the phone in my pocket :/ / Prepáčte ten mobil v tom vrecku :/ zvyk.
 Drugstore:
 Purple nail polish by Miss sporty and golden one by Catrice in color Sand Francisco
 Essence lipstick "In the nude" and s-he pink colored lipstick
 Blush by Essence called "secret IT-girl"
It's nice peach color not orange, It just looks like that :)
Je to pekná broskyňová farba, nie oranžová, ako to vyzerá :)




10 komentárov:

  1. I love the Catrice nailpolish!! - And the earrings *___*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nádhera ty tvé oči:) krásný ten svetřík:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tohle vypadá moc dobře;)

    mikinka-d.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. jsi nádherná a parádní věcičky. objevila jsem
    tvůj blog a jsem nadšená! budu tě sledovat. pokud chceš, můžeš třeba i následovat ty mě :)) přeju krásný zbytek dne!
    www.th3runway.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. super veci! mas moc peknou barvu ocii :)
    http://theredberry.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jsi hrozně roztomilá! Ty naušnice ti sedí k obličeji, krása :))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. doufám, že nebude vadit když si tě přidám do sledovaných blogů :))

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Moc hezké fotky =).
    S nad to s tou kamarádkou přežijete, i když se tak dlouho neuvidíte.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Prvá fotka - krásna si.
    Lak CATRICE mám tiež presne tento istý :) Super farba aj dlho vydrží.

    OdpovedaťOdstrániť