19. 11. 2011

Waiting for sun..

Listening to:Sweet Disposition by  The Temper Trap


Hello...Tak aby som to zhrnula. Nemám náladu na nič. Opäť jeden pozitívny článok. Nemám si čo obliecť jak je mesiac dlhý, nemám chuť chodiť von. Oveľa milšia mi je predstava sedieť opäť raz doma s horúcou čokoládou v ruke pod dekou ako sa túlať studenými uliciami a veľmi prehriatymi obchodmi v Trnave. Ja neviem prečo mám takýto útlm...A pretože veľmi milujem spánok a veci s ním súvisiace a pretože spánok je pojem takmer nulový v mojom študenskom živote, vyzerám každé ráno ako..(hľadám slušný názov)..neviem ho nájsť..jednoducho ako hovno. Vlasy mám nechutné, ako drôty, neviem čo s ními. Na žehlenie čas nemám, lebo som lenivá a unavená. Malovať sa mi tiež nechce tak ako cez leto..Jednoducho to so mnou ide dolu vodou. Cez víkendy som len doma a dospávam celý týždeň...Už veľmi sa teším na Vianoce. Budem lyžovať, budem dospávať, budem mať pokoj...


..a bude chatovačka! Okrem iného. Na ktorú sa už nesmieeeeeerne teším. Inak..dnes by mala prísť moja milovaná priateľka Lindorosetta (vlastným menom Linda), moja spoločníčka na tých šialených víkendoch, na zápasoch atď...:) Snáď to všetko vyjde..

Zajtra ideme k File (aka moja babka.). Má narodeniny, tak som sa rozhodla byť milujúca vnučka, i keď uprimne, nemám prečo sa tak hrať...Teším jak sa oblečiem.

..Brat má dnes stužkovú.(Preto príde Lindorosetta, lebo som sama doma :D)..Budú krásni všetci, aj rodičia aj on :)

Včera sme boli na brannom cvičení..4 hodiny v zime a poprchaní a neustálom kráčaní..Mala som dosť..ale bola sranda :))

Máme novú spolužiačku. Dohodli sme sa, že nebudeme robiť predsudky ale vyzerá byť taká hlupučká sliepočka, netuším jak sa dostala k nám, fakt nie..

toť vše..









xoxo
..

3 komentáre: