22. 11. 2011

...a furt sme magical! :D (pri c s makkcenom sa mi zmeni font:/)

Listening to: The best of you by Foo Fighters

Aj vy ste už počuli tú pesničku Som čarovný? :D Ja asi pred 2-3 týžňami..chytlave :))

Takže..Tento víkend bol krátky, príznačný s veľmi krátkym spánkom. Nafotili sme 409 fotiek, bolo super :)) Zistila som, že červený rúž vie tak vylepšiť fotku ako nič :)

Bola som v Tescu. Vedeli ste, že F&F má už aj kozmetiku? Ja chcem vyskúšať lícenku, rúž, lesk a tiež ceruzky na pery a korektor..vlastne všetko takmer :D :) Len nie sú zrovna najlacnejší..

Taktiež som si kúpila pár nových vecí. Tričko z NewYorkera za 4.95€, dva svetre F&F- jeden pre mojho priateľa a druhý pre brata-6.00€ a 4.65€, náušnice z F&F za 1.20€, fialové pančucháče-6,35€, a čierne pančušky s jemnými čiarami za 3,75€ aaa na čo sa najviac teším rukavice lyžiarske O'neill za 23€ (povodne 45€)


Včera som bola u ortopéda na pred magneticko-rezonančné vyšetrenie...Stretli sme tam aj dvoch futbalistov zo Spartaku Trnava tak som si aj podpisy vypýtali, veľmi zlatí ľudia (Marek Kaščák,Martin Vyskočil). Marek skončil s pretrhnutými väzmi v kolene myslím :/ Takže som si celkom vylepšila deň (nie tým kolenom ale stretnutím s nimi) :))

Ďalej..ak by bol záujem, tak by som si zariadila internetový obchod s náramkami priateľstva :) Len uvidím ako to budem stíhať a či bude záujem. Takže...:) Uvidíme..

To je hádam aj všetko z tohto týždňa ideme na fotkovú časť :) (veeeeľa fotiek-WARNING)

















zla kvalita, su cierna naozaj..Zle svetlo :/




4 komentáre:

  1. Bohužiaľ mi vďaka môjmu superrýchlemu internetu nejde načítať všetky fotky, ale tie čo mi zobraziť idú sú fakt perfektné! :)

    btw. Spartak Trnava! ♥ :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. super fotky a červený rúž ti sekne :)

    OdpovedaťOdstrániť