27. 11. 2011

Who do we love? Penny!

Listening to: From Yesterday by 30 Seconds To Mars

..Pri diele Big Bang Theory som skoro umrela od smiechu :) Milujem Sheldonove klopkanie :D :)

..Pozrela som si video (teda..stále pozerám..) s Neymarom ako tancuje Danza Kuduro. Nemožem si pomôcť, je strašne...milený a zlatý :D. Pocítila som, že je načase prestať byť smutná zakaždým keď sa mi rozžiarila obrazovka na mobile a tak som si na pozadie namiesto Pavla Demitru (r.i.p. :'( <3) dala Neymara..

..Zachvatila ma programátorská povaha :D Cez hodiny si píšem na papier programy dokonca aj v autobuse..všade..už mi z toho prepína ale som rada, lebo konečne viem programovať :)

..a! Milujem Rachel Crow a Josha Krajcika :)) Pozerate aj vy X factor?

..Začali sa nám trhy. Nepáči sa mi atmosféra. Je to skôr ako jarmok než  trhy. Pominulo sa to vianočne dobro na trhoch..A je zima.. nemám rada trhy, lebo mi je stále zima..

..Idem sa ja učiť matematiku dúfajúc, že ma osvieti a moja nepriestorovo-vidiaca polovička sa zmení na tú priestorovo-vidiacu.

xoxo




3 komentáre:

  1. V X-Factoru nejvíce fandím Rachel, mimo neuvěřitelného hlasu je i hrozně milá a sympatická :) No a Sheldona a jeho pitomý hlášky přímo miluju :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Aaa miluju TBBT a Sheldona s Penny :D Nejlepší seriál! HIMYM poslední dobou dost upadá, nelíbí se mi, vůbec.

    OdpovedaťOdstrániť