14. 3. 2012

Carpe Diem.

Listening to: Sasha Lopez ft. Broono- Weekend
Scent of the moment: Avon Naturals body spray in Sugar Plum & Vanilla

Zdravím Vás! Sledujete tú frekvenciu s akou sa Vám hlásim? Mám viacej času, menej spánku (stará klasika), a začína ma to opäť baviť..Začínam viac uvažovať, čo si ráno oblečiem (nekončím len pri napichovacích naušniciach a mikine- hola hej!). S pribudajúcimi stupňami vonku stúpa aj moja dobrá nálada a s tým aj chuť lepšie sa obliekať...

...Mám nový wishlist: Bežové/krémove sako, čierna uzka sukňa, a žabkové sandále nízke s kamienkami vybíjanými, alebo prosto obyčajné nízke sandále za pár šupov. Veru ľahšie je ma živiť. Prioritou sa pre mňa stalo sako, ktoré chcem čím skôr! :)

Včera som mala chuť robiť niečo dobré pre seba, tak som zašla do posilky. Osudová chyba..Dnes sa ledva hýbem. Keďže pásy su len na rezerváciu a do jedenástej bola stále polhodina, šli sme si zacvičiť na nohy, ruky a brucho a potom 30 minút behu vkuse na páse. Sranda, že najviac ma bolí ľavá polka na zadku (nesmejte sa) a prsné svaly...Hádam to bude nabudúce lepšie..

...Idem sa pomaličky učiť fyziku, ktorú som tak veľmi ľubila, pokým mi ju nepokazil profesor. Nenavidím, keď mám kvôli učiteľom nepeknú spomienku na daný predmet, obzvlášť keď som ho predtým milovala.. Prinášam dva outfity naraz, enjoy!.Carpe Diem!


That's it. That's all.
xoxo MichaelaGap




 



Outfit 2





Outfit 1: Shirt: Terranova- Sweater: Peacocks- Jeans: Happy Girl- Earrings: Peacocks- Ring: Peacocks- Boots:  Peacocks  


Outfit 2: Shirt: Local Boutique- Cardigan: Peacocks- Earrings: Gate- Jeans: Happy Girl - Coat: New Yorker- Scarf: Local boutique



6 komentárov: