10. 3. 2012

N.Y.C, futbal, sveter and more!

Listening to: Tonight we are young by FUN


Hello Gafna! Dnes sa hlásim s dalším článkom. Jedného dňa (konkrétne vo štvrtok) pršalo a mrholilo...a tak som si povedala, že čas, kým mi príde autobus, vyplním lobzovaním po likvidujúcom sa Peacockse (fňuk-fňuk). Nemala som v pláne nič kupovať, lebo moje financie značne poklesli a...hádajte čo! Kúpila som si nový pulover. Potom som chcela mrknuť nejaké laky v 101 drogerií a hádajte čo! N.Y.C regál s novými vecami. Mali jeden lak v zľave, 1,10€ no nekup to..Tak som veru aj kúpila, čo by nie. Na otestovanie kvality..a je úžasný! musím tam isť znova...


Sveter stál pôvodne 25€ a ja som ho kúpila za 7,50€ (že aký deal!). Takýto pulover sm chcela už tak veľmi dlho..Je biely, farba ktorá mi uplne vyhovuje, pretože sa hodí ku všetkému, plus nemám žiadny smotanový svetrik (opravujem je skôr smotanový ako biely..alebo skôr..kremovy? ach..no veď chápate...). Vpredu má zaujímavé detaily, neviem ako ich presne opísať. Tiež mini otvory, cez ktoré prekukuje koža (alebo tričko). Je hrubší a teplý a som nadmieru spokojná.

Lak stál povodne neviem koľko...Volá sa 268-Fashion Ave Fuchsia a je to niečo ako mix fuchsiovej, tmavoružovej a červenej s krásnymi trblietkami a lesklým odleskom. :) Rýchlo schne, dve vrstvy sú nadmieru postačujúce. Opäť užasná kupa.

Boli sme dnes pozrieť spolužiakovi na zápas futbalový. Krvi bolo dostatočne (lakeť a nos nejdu dokopy), tak som bola hneď tak zrána pripravená zabíjať :D. Prípajam i fotky..

That's it. That's all
xoxo MichaelaGap 














6 komentárov:

  1. Ten lak má krásnou barvičku. :) Ten svetr je taky moc pěknej. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak ten lak je luxusní!:-) Svetřík by se mi taky hodil:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mrkni se v v hm třeba >>http://www.hm.com/cz/product/99023?article=99023-C ..a mají mnoho dalších : )


    btw.: zruš si to opisování textu z obrázku, to je hrůza ! :D

    OdpovedaťOdstrániť