2. 3. 2012

My way of spring

Listening to: Band of horses- The funeral

Zdravím vás po dlhšej dobe! Prečo som tu nebola? Jarné prázdniny v Taliansku, kde som dýchala toľko čerstvého a studeného vzduchu až sa mi zapálila dýchacia trubica. Posledné dni som len kašlala a zapíjala pilulky sirupami, a pár krát som si naozaj myslela, že sa zadusím, a tak som si povedala, že si oddýchnem od všetkého keďže som bola odkázaná na PN do konca týždňa. Naši kocúrovia sa začínajú pohlavne búriť, tak máme o dvoch maródov naviac- jeden ma bolavú ľabku a druhý rebrá, preto sme sa rozhodli ich dať tento víkend vykastrovať, bože ja sa asi rozplačem :D

..Z toho updatu si myslím, že aj stačí. Áno posledná vec, pokazila sa mi zvuková karta a sluchátká- 2 v 1 teším sa fakticky... Teraz nasleduje pár fotiek, keď so msa nudila a tvorila som, ako sa obliecť na jar použitím jedného trička. Je to moj štýl, moj jednoduchý štýl, lebo sa držím zásady v jednoduchosti je krása, preto nečakajte žiadne trendy bombové veci, skôr moj pohľad na (ne)štýl :)

+ na konci článku fotky z najnovšieho haulu z Peacocksu(-70%). Kedysi by som si tam za 30€ kúpila šatku a kabelku a teraz mám troje topánky, sveter, tričko a náhrdelník! :D :)

That's it that's all
 xoxo MichaelaGap <3

V každom z outfitov bude figurovať obyčajný bavlnený biely top bez rukávov (New Yorker, 5€)  

Outfit č.1: športová a farebná klasika. Modrý svetrík (Cheerokee) dodá teplo a šatka (Peacocks- zľava- 6€) vás doslova obleje farbami. K tomu som dodala farebné hodinky (Lidl-8€) pre viacnásobné vyjadrenie mojej lásky k modrej farbe. Na uši som si pre dodržanie jednoduchosti a pohodlnosti dala napichovacie náušnice(ručná výroba, 2,50€) v  tmavej pepermitovej farbe Obliekla som si k tomu tzv. "boyfriend" nohavice (Mustang-80€), ktoré som na koncoch zalomila. No a mojim chodidlám som dala ten vysnívaný komfort v podaní bielych baleriniek(Deichmann-4,95€) s pekným detailom. (Túto šatku milujem, preto ju očakávajte v dašlich článkoch)









Outfit č.2: tu som volila mierny závan elegancie ,samozrejme, s mojim milovaným komfortom. Pre zmenu som si obliekla moje milované skinny džinsy (VIP Paris 20€) v sivej farbe, preto tento outfit je omnoho menej farebný a viac na štýl sivej myšky :). Na vrch som si dala košelu tmavej pepermitovej farby (F&F), kde som si zalomila rukávy a rozopla všetky gombíky pre menej kancelársky formálny vzhľad. Nakoniec som si dala nové gorále tmavomodrej, zelenej a bielej farby (Peacocks-zľava-2€), čo veľmi pekne prepojilo všetky farby dokopy. Ako ďalšie doplnky som si vybrala čierne hodinky (nepamätám si ani cenu, ani obchod) a čierne náušnice (Gate-1-2€) a čierne topánky na plnom podpätku s mašľou (Peacocks- zľava- 8€)




Outfit č.3: Ako posledný outfit som volila najjednoduchší, najviac pohodlný a hádam najšportovejší. Pozornosť jednoznačne púta pružkovaný dlhý svetrík (Tom Tailor), ktorý je do nie najteplejších jarných dní priam ako stvorený- dokonale zakryje kríže a iné, pre nás ženky (alebo žienky) veľmi doležité sučasti nášho bytia. Dodáva aj vyraznejší a farebnejší vzhľad celého outfitu. Opäť biele tričko (New Yorker,5€) a cez krk som si skôr pre parádu prehodila čierny šálik (dosť pochybujem, žeby vás zahrial) (nepamätám si ani cenu ani obchod). Ďalej mám na sebe moje obľubené džinsky s pouličným roztrhaným vzhľadom (Happy Girl- pôvodne 20€ so zľavou však 13,5€). Pre troška viac doladenia jednoduchosti som svoje uši obšťastnila tmavomodrými náušnicami (Dora,3€). Nohy opäť raz do náruče berú pohodlné čierne topánky, ktoré pripomínajú rozhranie medzi balerínami, oxfordkami a teniskami 3 v 1 (Peacocks- zľava -5€)





A teraz čo som našla v Peacocke počas veľkého výpredaju: Topánky z posledného outfitu, krásne a pohodlné, skvelé na tie baseballové zápasy, za neuveriteľných 5€.  Ďalej baleríny so špicatou špičkou (veľmi som takéto chcela) s pekným detalom na špičke (ešte raz slovo špička a asi ma roztrhne) za 5,5€!. Čižmičky, alebo ako ich ja volám papierové čižmičky, ktoré odporúčam len do slnečných dní, kedy je teplo na čižmy ale zima na baleríny, krásne formujú nohu a sú pohodlné, aj keď extra kvalitu nečakajte (pri zvyšných dvoch je kvalita veľmi chválitebná) za neuveritelných 7,5€ (Inak by som si ich nekúpila, ale za takú cenu a za takú peknú formáciu nohy!). Vyššie spomínané gorále za 2€, páči sa mi farebná kombinácia (Milujem modrú)! Hravé a živé farby, to je to, čo moj šatník potrebuje do jarnej sezóny. Tiež som potrebovala jednoduchý čierny svetrík, a ani neviem ako, ale našla som krásny tmavosivý až čierny sveter v mojej veľkosti (moja veľkosť sa zvyčajne vypredá medzi prvými) za 5€!. A pružkový, dlhší top, ktorý pekne vyformuje oblasť pŕs vďaka zošitiu látky pod nimi za 5,5€! Uplne som spokojná. Hádam vás dlžka tohto článku nezabila :)) Čakajte outfit ďalší čoskoro ( s mojou šatkou..)














2 komentáre:

  1. Pěkné outfity. A ty botky jsou úžasné!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten barevný šátek je super:-)

    Jsem nový follower a byla bych ráda, kdybys byla i ty můj:-) M.

    Můj blog: http://illussoire.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť