19. 3. 2012

Stripes

Listening to: Under Pressure by Queen
Scent of the moment: FA rice dry & Avon naturals body spray in Pomegranate and mango

Hi! Opäť nový outfit (šokujem vás však? :D). Aj napriek tomu, že som spala 9 hodín (luxus) som unavená ako pes (prosím, ako to je možné?). Rozhodla som sa, že si začnem poriadne robiť ulohy (matematiku už mám hotovú.) a budem pokračovať s behaním a domínam všetky krémy a nekúpim si žiaden nový, pokiaľ moja "zbierka" nebude prázdna. Čo sa to so mnou robí, sama neviem..:D

Dnes som stavila na pohodlný a farebný outifit. Prosím odpustite, že tieto rifle nosím stále, ale strašne ich milujem a nemožem si pomocť...

That's it. That's all.
xoxo MichaelaGap



4 komentáre:

  1. To bude ta jarní únava ;-), jsem po 8 hodinách spánku taky jako zmlácená.
    Senzační udělaný fotky, to jsem ještě nikdy neviděla.
    Jsem tu dneska na blogu poprvý a to se ví, že rozhodně né naposledy ;-).
    Tleskám!
    Vivi :-*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten modrý světřík se mi strašně líbí! :)

    OdpovedaťOdstrániť