17. 3. 2012

Tribal vs owl.

Listening to: INSX- Beautiful girl
Scent of the moment: Avon naturals (možem za to, že ich milujem) body spray in Black cherry & nutmeg

Dobrý večer! Dnešný deň bol v rytme slnka, tepla a ako každú sobotu aj hádok. Rozhodla som sa, že v takýto krásny deň nebudem sedieť doma a vyrazila som za najlepšou kamarátkou Lindou v outfite, ktorý bol hlavne pohodlný, kvôli možnému (a nakoniec aj splnenému) nakupovaniu. Stále som na svojej blazerovej horúčke, nenašla som ten pravý..:( Obula som si nové topánky (no no..prvý krát na nohe, pretože som ich dostala v zime a nebola príležitosť) v nádeji, že nebudú odierať...Odierať neodierali, ale tlačili ako svine, až tak veľmi chvíľkami, že som chodila do skušobnej kabínky len aby som sa mohla vyzuť.. Pevne však verím, že je to len naším prvým stretnutím. Ako ste strávili túto krásnu sobotu vy?

That's it. That's all
 xoxo MichaelaGap






Shirt: New Yorker- Cardigan: Gate- Necklace: Peacocks- Earrings: Queen- Jeans: VIP Paris (áno zase)- Shoes: Peacocks- Watch: Local boutique 

P.S: Ospravedlňte kvalitu fotiek prosím, ale bola tma už a predsa len Photoshop nenahradí prirodzené svetlo..




3 komentáre: