16. 12. 2012

Edgy makeup tutorial

Veľmi jednoduchý makeup tutorial. A.k.a to, čo robím keď sa nudím :) Prepáčte kvalitu fotiek, bolo už veľmi zlé svetlo..Tak ak máte radi trocha silnejšie líčenie, trebárs aj na štedrý večer, tu ho máte :)

Hope you'll like it :) 

xoxo MichaelaGap :)





Ako prvé použijeme bázu pod očné tiene (Alverde Lid base)


Ďalším krokom je veľmi dôležitá lepiaca páska. Odstrihneme si malý kúsok, najskôr par krát 
opakovane prilepíme a odlepíme z ruky, aby sme odstránili ten najsilenší lepiaci efekt (aby sme si potom neporanili kožu v okolí oka) a prilepíme rovnako na obe oči, pod spodným viečkom. 


Použijeme odtieň podľa vašeho gusta. Ja som zvolila tmavý hnedo-bronzový. (Juli Rosse- 02)




Po prvej aplikácii vyblendujeme s blending štetcom (Oriflame)


Použijeme tmavý čierny odtieň (Evie glam eyeshadow pallete- smokey eye night) na presný pencil štetec (Essence) a nanesieme ho do vonkajšieho kútika oka.




Vyblednujeme opäť.



 Použijeme krémový matný očný tieň ako highlight pod obočie a do vnutorného kútika oka.
Nechcela som použiť trblietavý, pretože už tam máme trblietavých očných tienov viac než dosť a nechceme vyzerať ako disco guľa ;) (Essence- 22 blockbuster )



Natočíme mihalnice (NYC eyelash curler)

Nanesieme si špirálu (L'oreal volumissime 4x)

Ten istý čierny a hnedý tien použijeme aj na spodné viečko s pencil brushom

 ..a odstránime lepiacu pásku.

Woala. Dokončíme si obočie, pleťový makeup a pery. Ak chcete, možete použiť tekutú linku, ja som tento krok vynechala :)


Ak chcete nail tutorial na tieto vianočne nechty, píšte dole :))

2 komentáre:

  1. Konečne nový príspevok! :) Parádne to je. A krásne nechty! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný článek, moc se mi líbí! :) Přeji Ti krásné prožití vánočních svátků, spoustu dárků a lásky a jenom to nejlepší do Nového roku! ;)

    OdpovedaťOdstrániť