23. 12. 2012

Winterlicious TAG

Ho ho šťastné a veselé! :) K tomuto tagu ma okrem iného inšpirovala Berryoche :)

1. Obľúbený lak na nechty počas zimy?
 Musela som si vybrať hneď niekoľko. Milujem červený lak, preto tu mám zastupenie hneď dvoch a to Colorama  Maybelline (150) a NYC lak (Chelsea) :). A k Vianociam patrí zlatá a tou je Miss sporty clubbing colours (312).




2. Obľúbené zimné prípravky určené na pery?
Nerozhodný vodnár- opäť som vybrala tri a to: Lip Stain od NYC (490 Persistent Pink), rúž F&F (Promise), ruž Julie Rosse (04)

3.Najnosenejší kus oblečenia v zime?
 Môj svetrík z F&F (super materiál, krásna farba a ešte aj v zľave, no nekúp to :) )

4.Najnosenejší zimný doplnok?
 Náhrdelník z Peacocksu, ktorý doslova milujem :)


5. Obľúbená vianočná vôňa/sviečka?
Hocičo s vanilkou :) Milujem napríklad body spray z Avonu- Sugar plum and vanilla :)

6. Obľúbený nápoj do chladného počasia?
Tu mám maximálne jasno. Caffe Latté s karamelom! A ešte z Thalmeineru! :)


7. Obľúbený film ktorý pozeráš na Vianoce?
S tebou mne baví svět! :) Milujem ten film..:)


8. Obľúbené vianočné jedlo?
Kolááááče! Také strojčekové! A zemiakový šalát mojej maminy :) Nemám fotodokumentáciu bohužiaľ :(

9. Obľúbená vianočná pesnička?
Mariah Carey- All I want for Christmas :)

10. Aká je tvoja obľúbená vianočná dekorácia?
Sviečky, svetielka..a podobne :)

11. Čo si najviac na Vianoce želáš?
Ockovi zdravé oči, pokoj, dlhý spánok a veľa chvíľ s tými, ktorých najviac milujem :)

12. Čo plánuješ robiť tieto Vianoce?
Klasika, stretnutie celej rodiny, veľa jesť a spať, hádam nie plakať a hádať sa..a okrem iného skenovať zmluvy, lebo to je moja brigáda :( :)

Šťastné a Veselé!! :)

You know you love,
xoxo MichaelaGap





3 komentáre:

  1. S tebou mě baví svět a Mariah Carey máme stejné:) Přeji ti krásné Vánoce a spoustu dárečků pod stromečkem:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Máme rovnaké náhrdelníky z Peacoksu! :) A ako si spokojná s lakom od NYC?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mame stejnou oblibenou pisnicku:) je skvela..

    OdpovedaťOdstrániť