2. 3. 2013

Need time to stop!

Listening to: Majk Spirit- Hviezdy

Good morning! Veľmi sa ospravedlňujem, že i napriek mojej veľkej snahe v prosperovaní tohto blogu, tento blog proste neprosperuje. Ale mám na to ospravedlnenie! (ako inak :D) O týždeň mám maturity a neviem, kde mi hlava stojí. Navyše, vždy keď prídem domov, som ako vypľutá, preto nemám náladu fotiť veľmi... Začalo sa obdobie čakania na leto, ktoré sa mi začína 28.5. a bude trvať do 19.6., kedy si dám mesiac pauzu kvôli mojej operácii kolena...Takže tak!

ďalej, chystám pre vás haul (áno, zase som nakupovala, zase topánky a iné! :D) a ak sa podarí tak vám to podám aj vo videoforme! :)

Nabudúci týždeň mi príde moj ultrabook z USA :) tak sa teším, lebo editovanie bude omnoho jednoduchšie :))

Tentokrát, taký outfit z mojich narodenín! (8.2. :))

Viva la vida & Carpe diem! :)

Shirt: (Neviem, ale stálo 4,5€ :D); Skirt: C&A (4,95€), Shoes: F&F (5,70€), Earrings: F&F (1,20€)




S mojím najdrahším na plese :)

  Lindorosseta! :)

 Sneak peek mojho haulu! :)

8 komentárov:

  1. Na ten haul sa neskutočne teším! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelý outfit, rozkošné fotky! :)

    P. ♥ http://petushs.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úžasné fotky! ty balerínky jsou super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Po maturitě už to bude ok všechno ;). teším se co všechno jsi si zase koupila a s přítelem vám to moc sluší :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. boticky jsou nejkrasnejsi!!
    http://sienastyle.blogspot.it/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Pěkný outfit :) máš skvělá blog :)))


    http://nikol-kach.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť