10. 3. 2013

Hauling

Guten Morgen! (nemám šajn ako sa ti píše :D)

Dovolila by som si dnes zverejniť moj už spomínaný pokus o natočenie haulu. Je to moj prvý pokus, takže prosím don't judge. Trebalo sa oslobodiť od učenia aspoň na chviľku..takže here we go!

A nezabudnite si pozrieť aj bloopers a outtakes (musela som to rozdeliť, nezmestilo sa to do jedného videa totiž..) A nezabudnite komentovať, čo si o tom myslíte! :) Beauty haul coming soon, hned ako mi opravia foťák ;)

P.S: prerobila som si jednu poličku, fotku pridám pod videá. Enjoy!

You know you love me, xoxo MichaelaGap



Bloopers: cause i was born this way :D




 Chcelo to zmenu, už sa cítim pristaro na plagát Harryho Pottera (no na knihy a film, nikdy!)

Aj vy chcete leto, priznajte sa.

Môj nový milášek Ultrabook Lenovo :)



3 komentáre:

  1. Miška videá sa ti vážne podarili, dosť som sa nasmiala na vyčankaných topánkach a na oslave s tvojimi "bitches" :D Topánočky všetky chválim, musím ísť aj ja mrknúť do Tesca. :) A už sa strašne teším na beauty haul. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jéé, ty máš tak nádherný hlas! a ta slovenština :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Fotky aj videá sú krásne :) Mám rada slovenské blogerky, ktoré takéto videá točia :) K tej sukni - ja mám z NY originál také šaty ! :D Tak potom som pozerala čudne na tú sukňu, že kde to má vrch a oni to strihli :( A tiež si nekupujem drahé veci ! :O Ja si radšej počkám, pokiaľ to zlacnia ^^~

    OdpovedaťOdstrániť