13. 4. 2013

Summer tag!!

Listening to:Ego ft. Robert Burian- Žijeme len raz

Neviem, či ste to už počuli, ale neviem sa dočkať leta. (viď pesnička :D) Tak som sa rozhodla, že pokiaľ nemám foťák tak vám aspoň spravím takýto tag. Je prekladaný z angličtiny, tak mi odpustite prípadné chyby…
TAGUJEM:

  • Aký je tvoj obľubený lak na nechty toto leto?
Milujem korálovú farbu, ružovú a rôzne šialené výrazné farby od ružovej cez pepermitovú až po neonovo žltú...:) Moje hitovice tento rok budú Rimmel Orange Bliss, Rimmel Peppermint, a všetky laky od Gabrini :)


  • Aká je tvoja obľubená farba na pery toto leto?
Myslím, že zvolím ako každý rok výraznú oranžovú alebo bold alebo nežnu ružovú..Moje favoritky sú rúž Gosh vo farbe Exotic, Rimmel Coral in Gold , Maybelline Hot Plum, a Gel tinty od Essence (MILUJEM! čoskoro v haule!) vo farbe 03 flashy apricot a 04 pink exposed :)


  • Ukáž nám tvoje obľubené letné šaty

Nemám veľa letných šiat (treba to zmeniť, ja viem :D) ale tieto mám najradšej..boli lacné, sú pohodlné a farebné :) (F&F)


  • Aký je tvoj obľubený letný doplnok?
Topánky...Som veľky shoeholic, a okrem toho veľa veľkych náušnic od vymyslu sveta a celkovo bižutérie :) ale jeden najobľubenejši? hm.. Povedala by som, že čierne baleríny z Peacocksu..vzhľadom na to, že si ešte len zvykám na teplé počasie, nemožem vám zatiaľ povedať, ako sa mi pozdávajú tie balerínky z F&F čo so si pokúpila takže..:) Ostávam pri týchto :)



  • Na ktorý letný trend sa najviac tešíš?
Ani neviem..cez farebné oblečenie, pastelové farby, až po neonové doplnky..fakt neviem, modu veľmi detailne nesledujem, ale teším sa na šialené farby :)



  • Aký je tvoj obľubený parfém a telový sprej na leto?
Parfém..milujem Pumu Jam, ale ta mi došla, ale momentálne si užívam moju Guess Girl voňavku, ktorá voní božsky a ľahko..a z telových sprejov to bude určite od Avonu Naturals..moj obľubený bude asi Fialka a Lychee (neviem ako sa to piše..:/)



  • Aké je počasie tam, kde žiješ cez leto?
Väčšinou veľmi teplé počasie, ktoré sa strieda s obdobím doby ľadovej a dažďa..podla toho koľko trvala tá   zima, tak už neviem, čo očakávať haha :D


  • Čo sa ti najviac páči na lete?
Počasie, voda, slnko, party, klub, relax! :D To, že mám čas na všetko, žiaden stres, len opaľovanie a člapkanie vo vode, veget, veľa ovocia a zeleniny, neskoré nočné vylety a neskore poobedne vstavanie, no rules and no limits! a SENEEEEEEEEEC!


  • Kam plánuješ isť na dovolenku toto leto?
Toto leto nikam. :) Možno na predlžený víkend do wellness..ale chcem si užiť pocit domova (budem často sama doma :D), bazén, kamarátov a mojho chlopa, ale v prvom rade ma obmedzuje moja plánovaná operácia takže..we will see..nechávam to otvorené, spontanne akcie su najlepšie! (to hovorí ta, čo všetko plánuje hahaha :D)


xoxo MichaelaGaz :)

1 komentár:

  1. Fúha, no budem to musieť holt urobiť ;D :) Ale mám takú menšiu otázku, pretože v týchto tagoch sa teda moc dobre nevyznám o.o Vyplním si tieto otázky, označím nejaké svoje obl. blogerky a to stačí, alebo ako ? o.o :)
    - - - - - - - - - - -
    Fúha, tak to brucho by som teda chcela vidieť ! o.o Cvičíš iba doma alebo chodíš aj do fitka / posilky ? :) Tak ako ja robím aj brušáky, ale mne to cvičenie strašne ľahko účinkuje a bolí to jak sviňa ;D Takže prestanem asi okolo 50-ich, dám si prestávku asi 5 - 10 sek. a potom ďalších 50 :X Ale pomohlo Ti tých 200 ? Dajme tomu, že videla si pokroky už napr. po týždni trošku ? :)

    OdpovedaťOdstrániť