29. 3. 2013

Change..

Listening to: Macy Kate ft. Kurt Hugo Schneider- Pink Medley

Chcelo to zmenu..Malinkú, takmer nepatrnú, ale predsa... Moje predtým blogové meno a aj názov blogu bolo MichaelaGaP...a bolo to z dôvodu toho, že moj vtedajši frajer mal tretie písmeno v priezvisku P...ale keďže sa časy zmenili..už dávno..rozhodla som sa zmeniť to :) a som MichaelaGaZ...čo je z mojho priezviska :)

Ďalej..so Zuzkou (bitch! <3) sme sa dohodli, že od pondelka cvičíme každý deň brucho..a z pondelka sa stala zrazu streda a potom štvrtok :D ale včera som začala cvičiť stehná a riť..a dnes som sa skoro ani nepostavila, ale dnes som sa zmodrovala ešte viac, až tak, že som sa rozplakala v kúpelni :D pretože som mala asi 5 rokov zákaz drepovať a podobné veci, veľmi ťažko sa mi začína a strašne to bolí..(to, čo som dnes robila si možete pozrieť pod článkom).

Nemám doma ani jeden foťák, lebo oba su v oprave a web kvalita je strašná, ale hned ako to bude možné natočím ďalší fashion haul z auparku a celkovo..musím sa začať liečiť :D

Tak..:) dnes taká pisomná forma..Viva la vida & Carpe diem! :)

xoxo MichaelaGaZ :)



 Ruž vo videu už čoskoro :)

Zabijak..:D

 Sneak Peek mojho haulu...koľkokrát použijem slovo "leto"? :D možme sa staviť :D



6 komentárov:

  1. Nemusela sis dělat nový blog, stačilo přepsat adresu, ale i tak se dá:) a jsi pěkná, na fotkách ti to moc sluší:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som prepísala adresu, ale spravila som potom ešte jeden blog s pôvodnou adresou, aby som náhodou nezmiatla niekoho :)

      Odstrániť
  2. Jsi moc hezká :)))

    Jestli budeš mít chviličku čas, prosím koukni se na můj test
    http://nikol-kach.blogspot.cz/2013/04/test.html předem děkuji za odpovědi ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Preco nenastavujes tie videa ako verejne ? :)

    OdpovedaťOdstrániť