16. 5. 2013

Letný tutorial

Ahojte! Tak naveľa naveľa dnes pridávam makeup tutoriál. Zatiaľ len prvý nepodarok, bude sa to lepšiť samozrejme..Ani by som to nepridala, ale slubila som spomínanej Zuzanke a Dominike, že niečo natočím, tak teda, nech sa páči. :)

Produkty budú zverejnené pod videom :)




Na tvár: sprava: NYC lícenka -656 Sutton Place Peach, Avon Ideal Shade makeup- Ivory, Maybelline affinitone makeup- 02 light porcelain, CCUK púder-01 candelight
Oči: Paleta Miss Sporty, Catrice očné tiene- 090 Bring me frosted cake-350 Starlight expresso,  Gabrielle Salvete očný tieň- 06, Avon báza pod očné tiene, Essence gélová linka- 01 Midnight in Paris, Maybelline Rocket špirála, Essence ceruzka na oči- White, Avon kontúrovacia ceruzka- black&violet

Obočie: Garnier repair balzam na pery, Essence ceruzka na obočie- Blonde, Catrice očný tieň- 350 starlight expresso

Pery: F&F lips ruž- Promise, Neutrogena repair balzám na pery, Essence lesk- 19 nude candy

Ak by ste chceli vidieť recept na tieto palačinke, napíšte do komentárov :)


6 komentárov:

  1. Moc pěkné líčení a ty palačinky! :)) Asi si dneska udělám, mám na ně chuť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. moc hezky tutorial:)jsi sikovna
    mimochodem zvu te ke mne na giveaway o kozenou kabelku:)hezky vikend
    http://sienastyle.blogspot.it

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Misi,fakt super to je! Urcite rob dalsie tutorials! A tebe to neskutocne svedci ,totok licenie! A myslim,ze si kupim ten ruz Promise :D ....Takze asi tak.

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Si strašne sympatická, na nič sa nehráš, a robíš video aj keď nie je také ako u profesionálnych blogeriek.A to sa mi páči,čiže ťa už odoberám :D
    Držím ti s kruhmi aj s akademickým týždňom palce!
    Mejkap je strašne pekný...celkový look sa ti veľmi hodí...
    Rúž ti nesmierne pristane k očiam ;)
    Tá sada je nesmierne super!Rada by som vedela kde bola zakúpená :D
    Teším sa na ďalšie videá,ak ich plánuješ robiť...Púder používam rovnaký,len momentálne ho používam skôr ako lícenku,lebo som si kúpila dosť tmavý odtieň xD

    Chcela by som ťa zároveň pozvať na Giveaway:
    http://crazy-lifestory.blogspot.com/2013/05/summer-giveaway-with-rings.html

    OdpovedaťOdstrániť