27. 5. 2013

Svieži letný makeup tutorial!

Ahojte ahojte! Je tu opäť ďalší makeup tutorial, lebo ma to baví filmovať..:) Tentokrát jednoduchší a svieži, idealny na leto :) UPOZORNENIE! Toto video je NESKUTOČNE dlhé! :D

Rozhodne napíšte vaše komentáre a postrehy a tiež, ak máte nejaký návrh, čo by sa vám páčilo vidieť vo forme videa, píšte dole :)

Ale aj tak, enjoy! :) A prosím ospravedlňte môj trnafský prízvuk...
xoxo MichaelaGaz


Na tvár:
Avon magic podkladová báza
Avon ideal shade light makeup (Ivory)
NYC lícenka (All over bronze glow)
CCUK púder (01 candlelight)
F&F rozjasňovač
Avon light moisture gél-krém

Na oči:
Essence očný tieň  (22 blockbuster)
Alverde podkladová báza
Yesensy očný tieň (03, broskyňová)
Evie glam očný tieň (Smokey eye night, biela)
L'oreal volumissime x4 špirála (black)
Avon kontúrovacia ceruzka (black&navy)

Na obočie:
Catrice očný tieň- Starlight Expresso

Na pery:
Neutrogena balzám na pery
Gosh rúž (82 Exotic)

3 komentáre:

  1. ta rtěnka je nejvíc úžasná :) mam taky takovou do oranžova a je moje nejoblíbenější.. jinak ten make-up je moc pěknej, ale je škoda, že líčení těch očí neni moc vidět..

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je to úžasné! Strašne sa mi páči ten rúž a máš krásne oči :) :3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Najviac sa mi paci,ako si si tu plet rozziarila,to je fakt super!! A co sa tyka toho dalsieho videjka,ja by som napriklad rada videla,ako skladujes kozmetiku a tiez tvoju kolekciu ruzov :P ...

    OdpovedaťOdstrániť