17. 7. 2013

Outfit of the day 16/07/2013

Listening to: Ellie Goulding- Lights

Včerajší deň bol pre mňa výnimočným. Po dlhej dobe som šla konečne von, medzi ľudí, lebo kvôli kolenu som doteraz nemohla. Potom som mala výročie s mojím najmilovanejším a najužasnejším frajerom, od ktorého som dostala krááásne čierne čipkované šaty. Ja som jemu kúpila proteín :) A dalej som bola vonku s mojimi už exspolužiakmi po dlhej dobe..:) a tu je to, čo som si obliekla

Enjoy
xoxo MichaelaGaz




Top: Shana- Skirt: New Yorker-Blazer: F&F- Flats: F&F- Clutch: Unknown brand- Necklace: Peacocks 


  Puder: Dermacol- Lícenka: Mac Blushbaby- Primer: Avon- Makeup: Avon- Korektor: Maybelline (bledší makeup)-Riasenka: Maybelline-Ceruzka na obočie: Essence- Balzam na pery: Neutrogena- Ruž: Chanel Aventure- Očné tiene: Catrice (Starlight Expresso), Catrice Quad (Never Let me go), MUA Heaven and Earth



3 komentáre:

  1. Krásny outfit a máš dokonalé vlasy!
    Šatičky neukážeš? proteíny :):) SA smejem, ale tak ak cvičí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásný outfit i líčení:) Ta sukně s aztéckým potiskem se mi fakt líbí, všimla jsem si, že tyhle vzory se teď hodně nosí:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pekný outfit :) Tú sukňu mám tiež !!! :D

    OdpovedaťOdstrániť