6. 8. 2013

Bronzové dymové líčenie

Listening to: Beyoncé- Love on top

Dnes som si pre vás pripravila tutorial na bronzové dymové líčenie :) Dúfam, že sa vám bude páčiť. Nie som žiadna profesionálna vizážistka  a mám od nej veľmi ďaleko, robím to preto, lebo ma to veľmi baví.. Enjoy! :)

Kontaktné šošovky nenosím (klop-klop na drevo), či už obyčajné, alebo farebné, farba očí je moja skutočná ;)
xoxo MichaelaGaz

Použité produkty:

  • Avon podkladová báza
  • Catrice mono očný tieň-350 Starlight Expresso
  • NYC paleta- 815 Best of Broadway
  • Avon paleta- Natural Tones
  • M.U.A paleta- Heaven and Earth
  • Avon paleta- Mocha Latte
  • F&F paleta- Soho Nights
  • Maybelline Volume Rocket špirála
  • Garnier BB krém- Light skin
  • Astor skin match korektor- 001 Ivory
  • Dermacol púder- 01
  • Na obočie som použila Essence ceruzku na obočíe vo farbe 01 Blond, ale klip mi záhadne zmizol :/
  • Essence Silky Touch lícenka- 10 adorable
  • Dermacol Love Lips- 02 Liebe
Lak na nechtoch: F&F lak- Marabou Boa

5 komentárov: