27. 5. 2011

Takmer zlomený nos.

Today just in my language, sorry, I am too lazy.;)

Dnes nám to bol taký deň. Ráno na kontrolu ku kardiologičke (prezmenu :D) a ešte predtým na odber krvi...Potom dlhéé plácholenie sa po meste s mamčulienou a bratom. Mám nové náušnice, ceruzku na oči, a tekutú linku. (na fotke + sveter (ten za 6€- plánujem si v pondelok kúpiť dalšie btw.)+kraťase za 7€ v Northfidera (no nekúp to, na leto jak stvorené)+ plavky z F&F dokopy asi za 8€, ktoré som si kupila už dávnejšie.) Z čoho sa ale najviac teším je  nový minifoťáčik :) Sony Cybershot DSC-W570 :) Je úplne užasny :) doteraz som fotila s mojou ročnou láskou Canon Powershot SX 20 IS :) stále je užasnejši, ale henten proste len pichnete do vrecka. Objednali sme takisto aj vodeodolné púzdro, to bude srandy kopec v bázene! A keď sme pri tom. Dnes som si takmer zlomila nos (neviem či ho aj nemám zlomený, uvidíme ako ráno). Blbli sme s bratom v bazéne, podplávali sme sa, že raz ide jeden hore a potom ide jeden dole. A jaksi to bratmm zle odhadol a zrazili sme sa v plnej rýchlosti po odrazení. On to schytal do hlavy, ja do nosa a hlavne som si plavecké okuliare zatlačila pod oči, z čoho mám malý monokel. Dlho som tam mala ľad, ja mám veľmi citlivý nos, hento bolelo jak fras. Mamina nám zakázala to robiť, ale veď nevadí, žijem. :D Behať už ale nejdem ako včera (kvôli srdcu mám síce zákaz  ešte nejaký ten týždeň hýbať sa alebo tak robiť nejakú športovú pohybovú aktivitu, ale zabehla som včera 3 km cestou späť bez prestávky.), trocha ma bolia stehná a  musím sa učiť matiku.

Čo vy, vy ste si dnes nič nelámali? :) Aký ste mali deň? :)




xoxo
 © MichaelaGap 

8 komentárov:

  1. Hi Michaela! No actually in Switzerland they know more or less how to pronounce my name :-)


    My blog
    xoxo Michaela

    OdpovedaťOdstrániť
  2. I don't understand the post but I love this blog :D.
    If you want, you follow me.
    I'll follow you too :D

    Alla moda e con stile

    OdpovedaťOdstrániť
  3. I'm happy that you follow me.
    I'm following you too now :D

    Alla moda e con stile

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zlatučká si..ďakujem :))
    Naozaj super svetrík a dúfam, že zlomený nebude. :)

    OdpovedaťOdstrániť