21. 4. 2012

Animals in gold

Listening to: I believe by Yolanda Adams

Zdravím Vás! Ospravedlňujem sa, že po tak celkom sľubnom pokračovaní som to opäť pokakala. Momentálne sme všetci v našej triede zapojení do hlbokého rozvratu kolektívu a do hádok do krvi, všetko ohľadom stužkovej, máme takých ľudí, ktorí nič nenavrhnú ale jednoducho nesúhlasia len z princípu a to ma tak iritovalo a ničilo mi náladu, že som sa rozhodla, že ju nebudem šíriť ďalej. (Nehovorím o ohováračkách a iných veciach, ktorí mi znechutili pár ľudí z triedy tak, žeby som ich zavraždila najradšej).

Vo štvrtok sme sa fotili (a pretože moj foťák bol vybitý takmer neustále, nemohla som fotky stiahnuť skôr) a tak som sa rozhodla, že si opäť dám svoje milované sačko :) Naďalej mám inšpiratívnu chvíľku a chcem vyrábať svoje šperky, šiť si veci a prerábať a improvizovať, a tak som si spravila dva nové náramky :)

Včera sme mali meeting s našim DJ-om (cítim sa ako veľká podnikateľka, čo vybavuje všetko :D), mám z neho veľmi dobrý pocit. Máme ďalšiu ulohu, vybrať pieseň, ktorú nám zahrajú pri našom nástupe, ja som pre Bittersweet symphony od The Verve :) (Inak už sme vybrali poháre, keďže náš návrh s prsteňmi neprešiel, budeme mať obyčajné na šampanské + na dozvuky krígle :D)

A aby som ešte nezabudla, podporila som svoju mániu: kúpila som si 7 lakov, neonové farby :). Už mám 44 rúžov, 50 lakov, a 56 párov náušnic :D Nebudem viac rozprávať, nech sa páči, tu sú nové fotky :)

That's it. That's all
xoxo MichaelaGap










 

 


Shirt: New Yorker, Jeans: Happy Girl, Blazer: F&F, Earrings: F&F, Watch: Local boutique, Chain bracelet: Funky Fish, Ring: F&F, Shoes: Peacocks

8 komentárov:

  1. Teda mně se strašně líbí tvoje doplňky! Ten prstýnek je nádhernej! Já jsem teď taky kupovala lak, ale na tebe nemám:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zde je odkaz na lak...
    http://www.magicnails.cz/index.php?vyhledavani-lak-na-nehty-paris-217-2029
    :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. perfektne farby lakov, inak taky svetrik by sa mi tiez hodil!:)

    www.mysweetstrawberries.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. stejně ti nejvíc ze všeho závidím to tričko! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Moc ti to sluší! Strašně se mi líbí ty laky ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. díky moc za milý komentář a follow!:)

    OdpovedaťOdstrániť