25. 4. 2013

Outfit of the day! 25/4/2013

Listening to: Queen Acapella

Hola! Akurát upravujem haul, uvidíme, čo to bude, keďže tento maturantsko-študenský život zo mňa vysáva všetku energiu, že nemám čas už ani na tie brušáky...Plus, odradzuje ma od toho moje mini pidi a zároveň neznesitelne zranenie, t.j. mám otlaky na spodkoch šláp, ale také, že som myslela, že zomrem :D... Super topánky, fakt :D

Nevermind (I'll find someone like yooooooouu)...

Zvolila som takýto outfit, keďže sa jar rozhodla neukázať a hneď prišlo leto :D :) Enjoy...

Carpe diem!
xoxo MichaelaGaz







Tričko & Sukňa: New Yorker (4,95€ & 2,95€- keby som si aj literaturu pamätala tak, ako ceny šiat :D)- Náhrdlelník: House (3,99€ myslím)- Topánky: F&F (5€!)

 Moje bičís :)

 To tak, ked máte programovať...
   Učíme sa na maturitu z literatúry! Vo (d)sne v noci :D

2 komentáre:

  1. Presne tie balerínky mám aj ja :-)
    Inak podarený outfit a držím palce k maturite:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to tričko k tomu ide skvele!:) a nahrdelník povestná bodka na "i":)

    OdpovedaťOdstrániť