29. 6. 2013

Haul a viac!

Ahojte! Po dlhšej dobe sa opäť ozývam...Dôvod prečo som tu nebola som vám písala alebo hovorila vo videách asi milionkrát :D Bola som na operácii kolena..Aby som tento moj super zážitok opísala pár vetami s veľmi boľavým podtónom: narkóza bola super...a to je asi aj jediné super, čo na tej celej operácii bolo..Operovali ma o deň neskôr ako mali, takže som v malinkej izbičke nemocnice strávila "krásne" tri noci, kedy bolo vonku asi 35°C a v izbe asi 1000000°C, a to nepočítam, že kvôli tomu, že som nevedela kedy sa budu operovať som nemohla piť ani jesť takmer 15 hodín denne a to v takých horučavách nie je veľmi sranda vám poviem...Prvú noc som sa nevyspala kvôli kani/yle v ruke, druhú a tretiu a vlastne všetky noci až doteraz som sa nevyspala kvôli neskutočnej bolesti v kolene....Milujem toho, kto vymyslel tabletky proti bolesti...Takú bolesť som v živote nezažila, najhoršie bolo postaviť sa (o barlách samozrejme) a isť do auta...počas cesty som bola tak blízko k zamdleti ako ešte nikdy...Koleno veľkosti ako celé moje stehno..Dnes je to už lepšie, pomaly možem lepšie spať a hádam budem čoskoro mocť aj krivkať...V každom prípade je moje koleno obohatené o 2 jazvy: jedna vo veľkosti asi 1 cm z drenáže a atroskopie a druhá je vo veľkosti asi 5cm z toho, ako mi to posúvali..srandy kopec...

ale! aby som vás len nevystrašila..mám dnes aj haulik...taký makeupovo-randomný..:) Užite si pekné chvíle s kamarátmi, uživajte to, že možete chodiť..ja už iba týždeň a pol a zbavim sa tejto ortézy pod ktorou ma svrbí uplne všetko...


Fotky mojho mnam mnam kolena...




2 komentáre:

  1. ufff... ta operace zní fakt hrozivě, hlavně takhle v létě.. snad to co nejdřív bude úplně v pořádku :)...
    jinak jak je ta paleta velká (cm)? vážně mi připadá, že má tak nějak očekávanou velikost :).

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jaj, operace kolene je nepříjemná, tak snad to budeš mít brzy v pořádku:)

    OdpovedaťOdstrániť