12. 8. 2013

15 Get Your Freak On Tag!

Mám taký pocit, že som tento blog zahltila videami, tak som sa rozhodla, že dnes spravím niečo iné a to tag s otázkami o mne :) Kľudne, ak máte chuť a čas, pustite sa do neho tiež :) Mne sa páči na tom to, že tieto otázky sú také random a nie nudné ako "aka je tvoja obľubená farba" style..Enjoy!

xoxo MichaelaGaz



1. Aká je tvoja prezývka, ktorú používa len rodina?
 Mamina ma volá Miki, brat Miši, ocino dcérena nepodarená a starká Mišenka...pestrýý život máám :D

2. Aký máš zlozvyk?

 Pukám si prsty, krk, chrbát a vlastne všetko čo sa dá pukať..viem, že to nie je zdravé, ale nemožem si pomocť..a dúfam, že po tejto nie veľmi prijemnej operácii kolena si už nebudem musieť pukať zaseknuté kolená! :)

3. Máš nejakú fóbiu?

 Strašne sa bojím žralokov a rias...Niekedy, ak nevidím na dno mora či jazera chytám doslova paniku..:D
 a potom také klasické...bojím sa os a včiel, duchov (aj keď som žiadneho nevidela, a ani dúfam neuvidím :D) a celkovo som človek, ktorého veľmi rýchlo nastrašíte s témou tejto podobnou...:D

 Klikli pre viac! :)



4. Akú pesničku si najradšej spievaš?

 Záleží od ročného obdobia, nálady a príležitosti..Keď ideme žúrovať, rada si zabliakam hocijakú tuc-tuc skladbu, ale najviac milujem asi Too much love would kill you, to keď niekde začujem (čo sa bohužiaľ nestava často :() tak som nezastaviteľná :D

5. Čo ťa dokáže vytočiť?

 Joj, toho je veľa. I keď ja som celkom trpezlivý človek, sprostí ľudia ma dostávajú do varu...Lebo viete, hádať sa s debilom, to je tak na samovraždu..

6. Povedz jednu vec, čo robíš, keď si nervózna...

Mám studené ruky a trasem nohou..a keď príde na najhoršie, tak lámem ceruzky..:D Tie utrpeli hlavne pred mojou maturitou :D

7. Na ktorej strane postele spíš?

 Najviac zatlačená k stene...ale keď spím u priateľa tak som tá, čo je bližšie pri dverách ...

8. Aké pitie si objednávaš v reštaurácii / v bare?

Záleží či idem na triezvo alebo nie :D Keď idem na triezvo tak kofolu a keď nie tak tequilu Olmecu, samozrejme so soľou a citrónom...len mohla by byť lacnejšia :D

9. Aký bol tvoj prvý plyšák a ako sa volal?

 Nepamätám si plyšáka, ale moja prvá babika sa volala Karolínka a skončila s ostrihanými vlasmi a zatlačenými očami :D 

10. Aké kozmetické pravidlo doporučuješ a sama ho nedodržiavaš?

 Naťahovanie viečka, keď si robím linku..viem, žeby sa to nemalo, na jednom oku mi to ide bez toho, ale na tom ľavom ani za Boha..

11. Akým smerom stojíš v sprche?

Čelom k svetu, tiene su za mnou, nesústredim sa na negatíva...Ale nie, tvárou k dveram sprchového kúta, resp. presnejšie telom k dverám, tvárou k sprchovej hlavici...

12. Vieš niečo zvláštne robiť so svojím telom?

 Nie, ja som celkovo veľm nezaujímavý človek..:D

13. Ktoré je tvoje naj nezdravé jedlo...

McChicken menu s ice tea a kečupom, ďakujem :)

14. Akú frázu najčastejšie používaš?

"Tomu ver" a verte mi, nedá sa toho zbaviť!!

15. V čom spávaš?

 V pyžame ale v lete preferujem nahotu :D




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára