1. 9. 2013

Summer Sadness

Listening to: "Let Her Go" - Passenger (Tyler Ward & Kurt Schneider)

Pomaly ale isto sa leto končí (aj ked ja mám ešte týždeň, kým mi začnú programovacie muky :D). Zhodnotila by som ho tak, že bolo veľa pekných chviľ a aj pár smutnejších...Celkovo toto leto prebehlo ani neviem ako, hlavne som mala pocit, že ho vôbec nevyužívam a čas, ktorý mi leto poskytuje, vôbec efektívne...Prežila som ho s ľudmi, ktorých mám rada a milujem...Každopádne sa teším, čo ďalej prinesie jeseň a zima :) už sa teším na svetríky, kabáty, lyžovačky a podobne...Treba si občas od tých horúčav oddýchnuť :)

A aké bolo vaše leto? :)

Chystám collab Augustové favourites s Dominikou. Jej favourites najdete TU :) Na mojich sa pracuje :)

Moj istagram: michaelagazo




Ten, s ktorým mi bolo skvelo aj keď mi bolo najhoršie :)

 Pooperačné 3 týždnové válanie sa v posteli


Večery a noci bez makeupy a oblečenia s nejakým tým vínom v sebe :D


Pirátili sme :)

Friends will be friends. Od mala a stále, síce každá v inom meste no i tak mi je najbližšia :)







Tam mali byť tehličky, nevydalo..:D 200 brušákov denne som vzdala po mesiaci, škoda toho :/ 
Nabudúci rok ale budem vymakaná!


Najlepšia rehabilitácia je v vo vlastnom bazéne aneb milujem ranne plávanie
 Najúprimnejší úsmev :)


Najlepšie na celom svete <3


3 komentáre:

  1. Ja keď sa obhliadnem ani neviem čo som vlastne celé leto robila :) Ale oddych bodol :)

    Máš krásny blog :) Dávam sledovanie ;)

    Chcela by som ťa pozvať na giveaway, ktorá prebieha na mojom blogu. Ak máš záujem, budem veľmi rada keď sa zapojíš :) http://just-angelity.blogspot.sk/2013/08/giveaway-278-109.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja keď sa obhliadnem ani neviem čo som vlastne celé leto robila :) Ale oddych bodol :)

    Máš krásny blog :) Dávam sledovanie ;)

    Chcela by som ťa pozvať na giveaway, ktorá prebieha na mojom blogu. Ak máš záujem, budem veľmi rada keď sa zapojíš :) http://just-angelity.blogspot.sk/2013/08/giveaway-278-109.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Suprové fotky, máš skvělou postavu!
    Já už se těším na další prázdniny. :D

    Zvu Vás všechny můj blog, probíhá zde giveaway o voňavku od S.Oliver. http://krolling-done.blogspot.de/2013/09/prvni-narozeninova-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť