30. 12. 2013

What i got for Christmas 2013 + Haul!

Tak dneska po veľmi dlhej dobe tu mám pre vás video...Čo som dostala na Vianoce 2013 a menší haulík.


Ej ja hlava deravá, omylom som vystrihla časť, kde ukazujem náušničky veľmi zlaté, ktoré robí moja známa. Dostala som ich od brata a vyzerajú ako žirafky :)

Aby som dodala ešte k videu, na Vianoce som tiež dostala okrem spomenutých vecí aj novú posteľ obrovskú drevenú :)..Najlepší rodičia na svete + najlepší drahý moj! :) Prepáčte za echo, natáčala som to, ako možte vidieť, na schodoch :D

Nezabudnite ma sledovať aj na instagrame! Pre sledovanie klikni sem!

Čo ste dostali na Vianoce vy? :)



Odkaz na recenziu na lak, ktorý mám vo videu: TU
xoxo MichaelaGaz

6 komentárov:

  1. Jééj :) vo videu si hróózne zlatá

    werushberry.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. hrozně ti to tu sluší :)... jinak ten medvěd je super, taky jsem dostala podobnýho dřív, ale už je pryč, ptž byl dost problém s místem .).

    OdpovedaťOdstrániť
  3. maco je úžasný, bude s nami chodiť na chaty? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Video je skvelé! Maco a hodiny sú úžasné!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. skvele :))) videjko
    pokiaľ chceš u mňa prebieha giveaway o galaxy leginy http://fashion-paradis.blogspot.sk/2014/01/galaxy-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť