29. 5. 2014

2.Letný outfit

Ahojte! Dnes mám pre Vás opäť ďalší outfit z mojej letnej "rady". Dnes mám taký casual a úplne jednoduchý, ako to býva u mňa zvykom a za pár korún ešte k tomu :) To tričko milujem, je veľmi pohodlné, rifle sú moje najobľúbenejšie a o balerínkach ani nevravím :D :) Enjoy!

Čo by ste chceli vidieť ako ďalší príspevok? :)

xoxo MichaelaGaz

Tričko: Gate - Náušnice: darček od kamarátky - Rifle: VIP Paris - Baleríny: F&F- Hodinky: Casio (darček) - Prsteň: darček






3 komentáre:

  1. naprosto úžasný outfit! poslední dobou jsem si béžovou hrozně oblíbila a tvoje tričko má ještě k tomu úžasný potisk. a všechno je moc pěkně sladěné! jen by ty fotky mohly být kvalitnější, ale to je koneckonců jedno. :) jinak ty outfitový příspěvky se mi moc líbí, tak pokračuj s nimi :) ale jsem zvědavá na kterýkoliv jiný článek.

    OdpovedaťOdstrániť