3. 5. 2014

April Favourites 2014!

Ahojte! Dnes som si pre vás pripravila niekoľko favourites z mesiaca Apríl :). Už čoskoro pribudne aj ďalší haul, ktorý bude tentokrát viac fashion ako beauty!

Enjoy!
xoxo MichaelaGaz


  • Garnier Vita Boost Fresh šampón- užasný šampón, ktorý neskutočne nádherne vonia- ako citrusy! Po jeho použití mám vždy pocit, že mám vlasy úplne umyté.
  • Vazelína- Veľmi dobrý pomocník, či už na popraskané pery, alebo suché ruky/lakte. Ja som ho dokonca používala aj ako očný krém chviľku, pretože som mala veľmi rozdráždene a zapalené viečka a jedine toto mi ich pomohlo upokojiť.
  • Collistar korektor- Nádherne krémový, skvelá krycia schopnosť, krásne sa vstrebe do pleti. Jediné, čo sa mi nepáči na ňom je cena- 18€. Uvidíme v haule už čoskoro! 

  • Artdeco báza pod očné tiene- dokonalý primer na moje mastné viečka. Je úplne ľahký, nezaťažuje viečka, síce s jemnými trblietkami- ja preferujem skôr matné bázy- ale vydržia na ňom tiene naozaj po celý deň, a to keď už poviem ja, tak to je čo povedať. Stojí cca 8€ a nájdete ho napriklad na www.parfums.sk
  • Salvatore Ferragamo Incanto Bloom parfém- veľmi krásny svieži parfém, jemný a pritom veľmi zmyselný. A tiež cena je veľmi super, kúpila som ho za 21€ (mali akciu) a to je na neporovnanie s mojím parfémom od DKNY. 
  • ISEREE odličovacie obrúsky na tvár- tieto čarovné obrúsky nájdete v Lidli. Ja mám pre normálnu až kombinovanú pleť, no sú aj pre citlivú/suchú pleť. Sú veľmi jemne a krásne odlíčia makeup, no pritom nedráždia pokožku.
  • Astor Sofr Sensation Liquid Care lesk na pery v odtieni 201 Fire- Ako ste mohli vidieť v mojom poslednom makeupovom looku, posledné dni holdujem veľmi jednoduchým perám. Tento lesk vôbec nelepí, dodá perám krásnu prirodzene červenú farbu a ešte má aj SPF 12. 
  • Catrice monotieň v odtieni 090 Bring me the frosted cake- už som vám ho viackrát ukazovala (aj v mojom videu naposledy), je to krásna matná smotanová farba, skvelý highlight pod obočie alebo i na celé viečko.
  • Maybelline Colour Tattoo v odtieni 40 Permanent Taupe- Tieto krémové očne tiene sú jednoducho zázračné. Vydržia mi na očiach po celý deň i bez primeru, ľahko sa aplikujú, rozblednujú. Tento odtieň milujem, lebo mi to spraví dymové ličenie v prieberu minuty a vyzerá to, ako keby som na tom strávila celé hodiny.
  • Rimmel 60 Seconds lak na nechty v odtieni Coralicious- Nádherná farba, ktorej som holdovala hlavne v lete, no teraz som sa k nej opäť vrátila. Používam ho tak často, že si budem musieť čoskoro zakúpiť nový.
  • Essence Quick Dry Topcoat-a pri novozakúpených veciach zostaneme. Tento lak ste mohli vidieť v mojom nedávnom haule, avšak toto je už druhá flaštička. Tá prvá totižto nevydržala pád zo stola a dostola sa mi rozyspala jedného dňa v rukách :D Ale inak, vyborný lak, rýchloschnúci, dodá krásny lesk nechtom a predlži trvácnosť laku.
  • Essence Oil-Free papieriky- Ako som viackrát spomínala už, do školy makeup nenosím, no i tak mám často "mastné" flaky po tvári. Preto sú tieto papieriky pre mňa ako stvorené, krásne zmatnia a pohltia mastnotu z tváre bez toho, aby som na seba naplácala vrstvy púdru. Šikovná to vecička.
A tu nakoniec ja, posielam vám všetkým pusu a prajem príjemný víkend! :)

5 komentárov:

  1. Tie papieriky su kuzelne. A ty tiez. Velmi pekny blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja mam akurat na sebe klasicke incanto :)
    pozyvam na giveaway o vlasovy balicek, tu: http://www.biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/05/kallos-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Korektor vypadá skvěle a lak od Rimmelu mám doma ve stejné barvě a jsem spokojená + má skvělý štěteček :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ten lak od Rimmelu má skvělou barvu, zatím jsem byla se všemi od něj spokojená , tak po tom červeném pokouknu:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéj, super! môj šampón!
    môžem potvrdiť že je super, vonia ako limetka :)
    Sophie Medvid

    OdpovedaťOdstrániť