31. 7. 2014

Mega veľký letný haul- kozmetika, oblečenie, doplnky!

Ahojte! Dnes mám pre vás znova veľký haul :) je celkom dlhý, tak sa tu nebudem vykecávať. Celkom som zabudla pri tom množstve vám ukázať jedno tričko, fotku ktorého hodím pod video. Je to obyčajné ružové polotričko s napisom your boyfriend my boyfriend :) Linky na všetko spomenuté budú ako vždy pod videom :) Ak máte hocijaké otázky, pýtajte sa :)

Enjoy!!

xoxo MichaelaGaz
  • Predchádzajúci haul: TU
  • Haul, v ktorom ukazujem neónové sandále: TU vo videu v čase 7:12
Tričko z lidlu, ktorého fotka bola vo videu:

Tričko, ktoré som zabudla ukázať :D :

9 komentárov:

  1. Aj niekde pracuješ keď si môžeš dovoliť všetku tú kozmetiku a oblečenie (hoci aj v zľave)?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Myslím, že to nie je nikoho biznis, ale áno, mám brigádu a tieto veci boli zakúpené z môjho prospechového štipendia. Taktiež to nekupujem všetko v jeden deň, napríklad toto sú veci, čo som nakúpila v priebehu niekoľkých týždňov...Niekto to minie na cigarety a alkohol, ja si z toho kupujem kozmetiku a oblečenie ;)

      Odstrániť
  2. nejvíc se mi líbí to, co máš na sobě :) top je super, náhrdelník k tomu taky a make-up ti moc sluší :)
    jinak taky mam ráda věci z F&F, jsou moc pohodlné :). z těch věcí, co sis koupila, se mi asi nejvíc líbí tmavě-modrý šortky.
    super haul :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Řada od Rimmel 60seconds je parádní, sama mám doma 4 odstíny z Rity Ory a mým favoritem je bílý odstín se kterým mám teď článek :). Laky od Catrice jsou krásné :). Na kameru mluvíš krásně a přirozeně, hezky se mi to poslouchá :).

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja laky od Rimmel tiež zbožnujem :) ďakujem za komentár! :)

      Odstrániť
  4. Ahoj, mohla by si mi prosim poradiť? Ja nemám o makeupe a podobných veciach, celkovo líčení moc veľký prehlad, no casto sa cervenam a je mi to neprijemne. Makeupom sa mi to zatial prekryt nepodarilo, no jeden korektor tekuty to skvele kryje a tak som sa chcela len spytat, ci nemas prehlad nahodou o tom, ci nejako nemozem uskodit svojej pleti alebo nieco podobnr, ak si na tie kusky na licach budem miesto makeupu natierat takyto korektor? Je v tom vlastne rozdiel? Ci ide len o to, ze to ma väčšiu kryciu schopnosť? Prepac za taku (asi hlupu) otazku, no vopred dakujem za hocaku odpoved.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V prvom rade všetko zavisí od značky a kvality produktu :) Ja osobne značky ako Miss Sporty a Essence nepoužívam na pleť /ako bázu a makeup, alebo aj krémy/, pretože tým, že sú lacnejšie nemajú ani také kvalitné ingrediencie a ja sa napríklad osobne z Essence vyššie spomenutých produktov vyhádžem. Ak máš začervenanú pokožku tak by som ti poradila bázu, ktorá ma zelený podtón..má ju Catrice alebo Maxfactor..A myslím si, že korektorom si určite pleť nezničíš :) Skôr ide iba o kryciu schopnosť, ktorá je určena skôr na menšie plôšky ako na celú tvár, aby to vytvorilo prirodzenejši efekt :) Sú aj korektory, ktoré majú ten spominaný zelený podton a dokáže to redukovať červeň, viem že Catrice ma tiež aj korektor zelený a tiež som to videla najnovšie u MaxFactor alebo La Roche Posay :)

      Odstrániť