15. 3. 2013

Beauty haul+ shopoholic tag!

Listening to: Swedish House Mafia-Greyhound

Robím tag od Berryoche :) a plus nezabudnite si pozriet moje beauty haul video, troška neskoro, kvoli maturitám, ale predsa, v dvoch častiach, nechýbajú bloopers ako inak :D



1. Môžeš samú seba nazvať shopaholičkou?
Rozhodne :D Stačí, ak si pozriete moje hauly, nakupujem viac, ako je zdravé, ale mne to nevadí, aj napriek rečiam mojich kamatárok, ja nakupovanie milujem a vie ma to vždy potešiť :)



 tu mate niečo z mojej zbierky :D.. aktuálne 60 rúžov a 86 lakov a cez 40 párov topánok.


2. Ako by si charakterizovala svoj štýl?
Jednoduchý, skôr neštýl ako štýl, mám rada sukne a balerinky, preto sa teším na leto :) Hocičo, čo je ženské a pohodlné :) keď je času, vždy sa dá s oblečením vyhrať dosýta :)

3. Aký obchod nemôžeš opustiť bez toho aby si si kúpila aspoň jednu vec?
H&M a F&F alebo C&A...to magické "&" :D

4. V ktorom obchode nakúpiš najvýhodnejšie (zľavy, výpredaje)? 
New Yorker rozhodne..a potom F&F :) milujem balerínky z F&F :D

5. Na akú značku ste ochotní utratiť naozaj veľa peňazí?
Chanel ..ale to ešte len príde..raz..dúfam :D

6. Máš nejaký go to outfit na nakupovanie?
fuha..balerínky, rifle..niečo comfy a stylish najviac ako sa dá..rozhodne nepreferujem štekle..zavisí aj od druhu nakupovania a s kým idem a hlavne kam a kedy :)

7. Čo najradšej nakupuješ?
Všetko :D od makeupu, cez oblečenie, kabelky, topánky až po potraviny :D

8. Aký je jeden základný kus oblečenia bez ktorého nemôžeš žiť?
Rifle, sukne a baleríííny! (nie je to kus oblečenia, ale chápeme sa..:D)

9. Ktorý trend za posledných pár sezón sa ti najviac páčil?
Budem troška opakovať po Berryoche, ale pepermitovú farbu a taktiež sa mi páči neónovo ružový rúž! :))

10. Kto je tvoja módna ikona?
Ženy, ktoré ma inšpirujú budu rozhodne DulceCandy a Beyoncé... Milujem Beyoncé. Je krásna, ženská a sexy :)

11 komentárov:

  1. Pekný tag, páči sa mi ! :3 Asi si to urobím tiež :3

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Kľudne! zabudla som napísať, nech si ho spraví každý, komu sa zapáči! :)

      Odstrániť
  2. Super tag:) Ve videu mě zaujala ta řasenka Rocket, jsem zvědavá, jak s ní budeš spokojená:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Úžasná tag!! máš teda vážně pěkné sbírky. :)

    Style Without Limits

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tolik laků a bot! :D A já myslela, že mých 20 laků je hodně :D:D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Pokud si to můžeš dovolit, tak není co řešit :-)

    WorldByBella

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hezký tag! :) líbí sem i, taky dokážu nakupovat vše :D akorát jídlo moc né no :D

    http://fashionbynat.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super videa ! Uz aby bol dalsi haul (z doveryhodnych zdrojov ((MichaelaGaz :D )) viem,ze nan mas uz dost vela veci,takze sa velmo tesim :P)!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fotak by mi mal prist uz kazdu chvilu! :) a bude to mrteeeeeee nekonecny haul! :D

      Odstrániť