21. 5. 2011

Addicted.

I am so freaking addicted. I've been in love (since 8 yrs old) with ice hockey. I totally totally totally totally adore this sport! Everytime we loose I am crying or angry like hell :D SLOVAKIAAAAAAAAA! Anyways, my room is turning into the hockey kind of inspired room. Poster all over my wardrobe, autograph of Marian Gaborík on my wall... I should go to rehabilitation program :D All summer I watch to DVD (Worldchampionship 2002 in Goetheburg- we were champions back that year.) and I cry! I do not cry during romantic movies or anything, but hockey! Is that weird? Last summer I wanted part-time job so hard, because I wanted to buy ice hockey equipment and I wanted to start with it seriously. Unfortunately, find part-time job here is kinda hard and equipment so expensive, that this stayed just like dream...

The pool is full of (cold) waaater!!! I am so happy, I want to get it soo soo hard! :D I am an Aquarius, so I love water so much!.

What else. I bought a new cardigan and some jewelry yesterday. Cardigan cost 6€ (SALE!!) and jewelry (2x earrings, 2x necklace) cost together...be ready for this...2,50€! Isn't it crazy?! :)) I wanted to take some pictures, but my battery died. :/

Som tak veľmi závislá!. Som zamilovaná do hokeja od svojich 8-mich rokov. Neskutočne milujem tento šport!!!. Každýkrát, keď prehráme, rozplačem sa, alebo som naštvatá na celý svet. SLOVENSKOOOOOOOO navždy v mojom <3!!! Každopádne, moja izba sa pomaly mení na hokejové šialenstvo. Plagáty nalapené po celej skrinke, podpis Mariána Gáboríka na stene. Mala by som isť na psychiatriu alebo čo:D Každe leto, pozerám DVD z MS 2002 a plačem pri tom jak malé decko!!... Nikdy neplačem pri romantických filmoch ani pri ničom inom, len pri hokeji!. Tak si viete predstaviť, ako to vyzeralo, keď odišiel člen hokejovej rodiny Demitra. Každý jeden krát odškrtávam dni do MS (a to hneď po skončení MS predtým), idem sa totálne zblázniť pre to. MS sú pre mňa ako Vianoce. Naozaj..a čakať na ne je horšie ako čakať na Vianoce. Minulé leto som si chcela nájsť brigádu aby som si mohla kúpiť výstroj na hokej a začať hrávať seriózne. Bohužiaľ, nájsť brigádu tu je ako hľadať ihlu v kope sena, a výstroj je príliš drahá. (Myslím kompletne celú výstroj!!)

Bazén je plný (chladnej) vody. Uplne sa teším, veľmi už chcem isť plávať! Som Vodnár, čiže ľadová voda mi vôbec ale vôbec neprekáža :) a dokážem v nej byť aj celé hodiny.

Kúpila som si svetrík a bižutériu včera. Svetrík za 6€ (VYPREDAJ!!) a bižutéria dokopy 2,5€ (Dva náhrdelníky a dvoje náušnice- to je čo!) Chcela som odfotiť dačo, ale skapala mi baterka.:)
xoxo


© MichaelaGap




2 komentáre:

  1. moc hezky napsáno, ikdyž já hokej tak nežeru, naprosto tě chápu :) a ty fotky jsou úžasné! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jej ďalšia slovenka ktorá ma blog.
    no úžas. ja hokej veľmi nemusím pretože som chodila do triedy s hokejistami takže pre mňa to boli muká. ráno som mrzla na štadióne aby si oni zatrénovali alebo zahrali zápas a poobede v škole ma sem tam tresli s hokejkou.no nič moc..takže hokej ee. ale tento rok v našom meste bola veľká plazma tak sme s kamoškou šli fandiť. aspoň to
    Inak daj sem potom fotky z nákupu.papa

    OdpovedaťOdstrániť