16. 5. 2011

Outfit of the day- Comfy Romanca.

Today in this outfit! :) I have to dress up little more smarter (because of the school leaving exam- I just wanted to take a look at a exam- I've change my mind later :D) that's why I was wearing these flats. :)
T-shirt=C&A
Cardigan= Pull & Bear
Jeans= V.I.P Paris
Necklace= House
Bag= F&F
Flats= Peacocks

Dnes v tomto outfite! Musela som sa obliecť elegatnejšie (kvôli maturitám- ústnej skúške- chcela som sa ísť pozrieť, keď už sú verejné /i keď som si to neskôr rozmyslela :D/), takže preto tie balerínky (ja som skôr teniskový typ, resp. bola som, uvažujem o kúpe "heels" a balerínky budem nosiť častejšie, zapáčili sa mi! :) )


Tričko=C&A
Svetrík= Pull & Bear
Džínsy= V.I.P Paris
Náhrdelník= House
Taška= F&F
Balerínky= Peacocks

xoxo
© MichaelaGap 









3 komentáre: