16. 8. 2011

I need shoes!!!

Wooo! Takže...Prezerám si netové časopisy a snívam o krásnych topánkach...Kvôli včerajšiemu "Diabol nosí Pradu" a červenom laku na mojich nehtoch (Maybelline MiniColorama- 16 Berry Sweet) , mám akúsi chuť vyelegantniť sa, obliekať sa štýlovo a vyzerať k svetu. Andrea (vo filme) mala užasný štýl. Nenápadné čierne, no luxusne a elegantne vyzerajúce šaty, ktoré podtrhovali jej ženskosť a krásu jej bielej pokožky a booom krvavo červený rúž + očná linka na hornom viečku. To je proste..krása...Veľmi bola krásna..no ale teraz k veci..Našla som pár topánočiek, viete také, ku kabátiku. (Moj najbližši ciel su oxfordky a potom nejaké tie čižmicky..) Hoc leto milujem najviac z celého srdca, opäť je tu tá túžba nosiť šály, tmavé farby do sychravého počasia, a tmavé rúže. Och, ako sa ja budem za tieto myšlienky  o pár týždňov nenávidieť.!!!

No predsa, našla som pár topánočiek, ktoré su proste...mi amigo- dokonalé.

Takéto čosi chcem.:)
Bože tieto vyzerajú tak užasne!! ale neveim sa predstaviť chodiť v nich 




A tento tieň, nikdy by som ho na každý deň nenosila ale tá farba! OCh..
Outemer od NArs.
Neviem si pomôcť, tieto su také...zlaté :)
Tento štýl sa mi veľmi nepáči, ale vieme že som maniak na modrú preto su krásne :D
CHili od Mac :)
Hang-up od Mac :)

8 komentárov:

  1. To jsem ráda : )
    A příjemné hledání topánek : )
    Já vždycky musím projít všechny obchody, pak se vracet pro ty pravé ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  2. second shoe! Love it ! <3

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Zvu tě ke mě na Giveaway :)!
    http://kockandy.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ty první boty, jsou úžasný! :)
    http://3-mka.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ty botičky jsou krásné! přemýšlím, jaké pořídit na zimu. líbí se mi ty s těmi kožíšky, ale na tak vysokánském podpatku bych nechtěla, však bych si na ledu zlámala obě nohy! ale jsou tedy moc pěkné!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já sama, kdybych si vybírala takové boty, bych sáhla hned po černé :D, ale tady je opravdu hezký výběr =).

    OdpovedaťOdstrániť
  7. what a nice shoes list!i like your pics on your blog a lot,despite the fact that i don't understand those words!lolxx

    OdpovedaťOdstrániť