12. 8. 2011

Svadba a i.

Hola! Takže...nepíšem tu tak často, zas a znova..ale sľubujem, že už sa polepším, pretože teraz mám chviľky domáce, nikam nejdeme, až ku koncu prázdnin. Čo je nového? U nás veľa...

Jeden z najlepším kamarátov mal svadbu minulý víkend. Bolo super, až mi slzy vyhrkli. Je totiž prvý z partie, ktorý sa žení. Nevesta aj ženích boli krásni, zábava super, až do rána bieleho :)

Ďalšou veľkou zmenou je to, že sme bohatší o dva rodinné členy, a to Fred & George- malé, 3 mesačné kocúriky, ryšavé, dvojičky. Preto sme ich s bratom pomenovali podľa dvojičiek z Harryho Pottera (aj kvôli tomu, že milujeme Harryho Pottera :D). STále ich kontrolujem, veľmi sa o nich bojím. George sa nám prvú noc stratil, no vďaka veľkému šťastiu som ho našla na ulici, teraz ich zamykáme na noc :))

S mojou najlepšou kamarátkou Lindou sme chodili s chalanmi na ihrisko baseballové a učili sa základom. Celkom sranda..:)

A čo vy, čo je nového? :)

Btw. toto počasie letné..ma fakt irituje


Pred obratom. Všetci sme boli nervózni.


Krásna výzdoba, najkrajší pár :)


Slnečné dni :)


V dugoute :)

:)

George a Fred :) 

2 komentáre:

  1. Oh sú strašne rozkošní ♥ Už dobre dlho som v rukách nedržala nejaké mačiatko, preto si to vynahrádzam tým že moju už asi 5 ročnú mačku volám "mačiatko" :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Svadba vypadá nádherně :) a tobě to moc sluší :o)

    OdpovedaťOdstrániť