19. 8. 2011

I went Boho! :)

Listening to The Proclaimers - 500 miles ! :)

Takže, dnes som nestíhala...Tak som si spravila super mega užasný a rýchly hairstyle. Vyzerá to tak..Bohémsky :) prikladám fotku.

Plus Fotky z OOTD sa mi maximálne nepáčia. preto ich neprikladám veľa len jednu :) :D ale zato vám tu ponúkam veci, čo som si kupila.! (ponúkam vidieť :D) Nechce sa mi veľa písať, lebo mi nie je najlepšie čiže:
Sally Hansen Miracle cure lak na nechty 8€ (číhate, žiadny rúž už veľmi dlho!!:D)
2x Tričko New Yorker dokopy asi...8€? :D
Plus..neviem či ste o tomto počuli, volá sa to Sudokrém. Pôvodne na sparené riťky, no my s bratom to používame na podráždenú pokožku, akné, odreniny atď. a vonia to krajšie ako polovica aknéproduktov! :) Teraz sme kúpili aj veľký aj malý, no nie sú chutne? :D

a!! ďalej pre usporiadanie vecí v mojej chaotickej izbe!! Som si kúpila 4 (zobrazené len 3, zvyšný neviem kam dám, ani čo don dam :D) prútené košíky z Jisku na šatky a opasky a takéto somarinky, 3 prútené košíky ktoré zapadajú ako matriošky oficiálne do kúpelky- neoficiálne ako moje boxy pre bižutériu z Jisku , a boxy na skrutky, matky (čo je asi to isté ako skrutky :D), šróby atď- neoficálne ako moje boxy pre make up a šminky z Baumaxu, nápad ocina (myslený povodne zo srandy :D) ale podľa mňa super, lebo si možete pokúpiť rozne veľkostí :) :D, takže tak som to poriešila :D

To by bolo vše, prepáčte, naozaj mi nie je dobre :D

P.S Zdravím moju ženu, za ktorú som vydatá a s ktorou som sa takmer rozviedla :D Lucinka moja :*







Shirt- Tom Tailor
Peace bracelet- Gate
Another bracelet- boutique in da Greece :D
Leggins- F&F
Earrings- Gate
Lipstick- Max Factor in Clay








xoxo

3 komentáre: